Rzeczywiście należy zauważyć, że jeśli kategorie LM P1 i GTE-Pro, które biorą udział w Mistrzostwach Świata?Wytrzymałość, są całkowicie dowolne w zakresie wyboru kierowców, dwie niższe kategorie są ograniczone. Istnieją cztery ich kategorie, według ważności: brąz, srebro, złoto i platyna.
Przepisy wymagają w załogach LM P2 kierowcy tzw. „amatora”, czyli kategorii Brązowej lub Srebrnej. Weźmy jako przykład załogę Morgana LM P2 nr 24 w tym sezonie: Olivier Pla i Matthieu Lahaye (odpowiednio Platyna i Złoto) byli kojarzeni z Jacquesem Nicoletem (Srebro). W GTE-Am sytuacja jest nieco inna, tutaj w załodze może znajdować się tylko jeden „profesjonalny” kierowca. Corvette nr 50 Larbre Competition doskonale ilustruje sytuację w Le Mans: Pedro Lamy (Platinum) był kojarzony z Julienem Canalem i Patrickiem Bornhauserem (Silver).
Zwróćmy uwagę na pewne zmiany na liście, na przykład Soheil Ayari, który przeszedł z platyny do złota, Fabien Giroix, który cofnął się ze złota do srebra, podobnie jak Pierre Ragues. Luca Ordoñez przechodzi do zawodowców, przechodząc ze statusu srebrnego do złotego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)