Wylinka Corvetty

Mniej melodyjne, ale bardziej niebezpieczne, C8.R mogły pokonać europejskie GTE od ich debiutu w Sarthe. Upośledzona różnymi incydentami amerykańska drużyna nie ma sobie nic do zarzucenia.

opublikowany 25/08/2021 à 17:11

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Wylinka Corvetty

Kolejne pudło, ale Corvette jest coraz bliżej zwycięstwa. ©DPPI/F. flamandzki

Si vous avez passé les deux dernières années dans une grotte, isolé du monde, vous avez manqué deux séismes mondiaux. La Covid-19 d’une part, et le changement d’architecture des Corvette ainsi que la disparition de leur bruit typiquement américain de l’autre. Le V8 atmosphérique de 5.5 litres, dorénavant en position centrale arrière n’émet plus de secousse comme en 2019, lorsque les C7.R avaient me

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz