Porsche nr 1 zwycięża w Meksyku

Porsche nr 1 Bernharda-Webbera-Hartleya odniosło drugie zwycięstwo z rzędu, wygrywając wyścig 6-godzinny w Meksyku.

opublikowany 04/09/2016 à 07:39

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Porsche nr 1 zwycięża w Meksyku

Après le Nürburgring (Allemagne) en juillet dernier, la Porsche n°1 de Webber-Hartley-Bernhard a signé sa seconde victoire consécutive en remportant les 6 Heures de Mexico où le WEC s’est déplacé pour la première fois. La 919 Hybrid des champions du monde en titre s’est imposée avec une minute d’avance sur l’Audi n°7 de Fässler-Lotterer, tandis que Toyota a complété le podium avec la n°6 de Sarrazin-Conway-Kobayashiego pod koniec imprezy zakłóconej przez kilka ulew w drugiej części.

Drugie Porsche LMP1 prowadzone przez Dumasa-Lieba-Janiego zajęło czwarte miejsce przed Rebellion R-One nr 13 z Kraihamer-Tuscher-Imperatori. Załoga Porsche utrzymuje solidną przewagę w mistrzostwach. Pozostałe dwa LMP1-H doświadczyły poważnych problemów. Audi nr 8 z Duval-Di Grassi-Jarvis zajął ostatnie miejsce w rankingach z powodu problemów z hamulcami, podczas gdy Toyota z numerem 5 na Bum-Nakajima wycofał się z powodu problemów z elektryką.

RGR Sport by Morand odniósł zwycięstwo u siebie w LMP2 dzięki Ligierowi JS P2 Gonzaleza-Albuquerque-Senny, który wygrał z przewagą niecałych dwóch sekund nad rywalemAlpine A460 nr 36 z Menezes-Lapierre-Richelmi spowolniony przez karę po wykroczeniu w boksie. Zawodnik nr 2 Extreme Speed ​​​​Motorsports Ligier JS P31 z Dalziel-Derani-Cumming stanął na podium w swojej klasie trzy okrążenia za zwycięzcami.

Oreca 05 z zespołu G-Drive Racing należącego do Rusinov-Rast-Brundle była na dobrej drodze do zwycięstwa, ale LMP2 z numerem 26 na pół godziny przed metą doznał uszkodzenia tarczy hamulcowej i był w stanie zająć w swojej kategorii jedynie ósme miejsce.

W GTE Pro Aston Martin powrócił do zwycięstwa, wygrywając z Vantage nr 97 w Turner-Stanaway, uzyskując dziewięciosekundową przewagę nad Ferrari 488 nr 51 AF Corse z Bruni-Calado. Drugi Vantage w kategorii prowadzony przez Thiima-Sorensena stanął na podium ze stratą 18 sekund do zwycięzców. Czołowy kwartet uzupełnia drugi AF Corse Rigon-Bird, który poprzedzał Forda GT nr 67 firmy Franchitti-Priaulx-Tincknell. Darren Turner znalazł się na szczycie rankingów GTE Pro po słabym występie Pla-Mücke w Fordzie GT nr 66.

Abu Dhabi Proton Racing odniosło swoje pierwsze zwycięstwo w GTE Am, pokonując Porsche 911 RSR kierowcy Long-Heinemeier Hansson-Al Qubaisi przed F458 Italia nr 83 AF COrse Perrodo-Collard-Aguas i 911 RSR KCMG Ried-Henzler -Kamatias.

Wyniki 6 godzin Meksyku

Zapoznaj się z analizą 6 godzin Meksyku przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2079 AUTOhebedo, dostępnym od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach i od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz