Toyota z numerem 7 utrzymuje kontrolę po Q2 w Le Mans

Toyota Gazoo Racing tymczasowo podpisała kontrakt na dublet po drugim kwartale 2-godzinnego wyścigu Le Mans, a dwa hybrydy TS24, Kamui Kobayashi i Kazuki Nakajima, poprawiły czasy uzyskane dzień wcześniej w pierwszym kwartale.

opublikowany 13/06/2019 à 21:04

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Toyota z numerem 7 utrzymuje kontrolę po Q2 w Le Mans

Toyota a pris clairement la main à l’issue de la seconde séance qualificative des 24 godziny Le Mans 2019. Japońska marka zabezpiecza na razie pierwszy rząd 87. edycji podwójnego zegara Sarthe z TS050 Hybrid nr 7 i nr 8.

Nr 7 z Kobayashiego - Conway – Lopez, który wczoraj był już na prowadzeniu po Q1, ponownie przyspieszył wraz z japońskim kierowcą, autor nowego odniesienia w 3'15″497. Druga hybryda LM P1 powierzona Fernando Alonso, Sébastien Buemi et Kazuki Nakajima awansował na drugą pozycję z wynikiem 411 tysięcznych, co stanowi okrążenie osiągnięte przez Nakajimę na początku drugiej sesji Q2.

SMP Racing może liczyć na to, że BR1 nr 11 Vandoorne – Petrov – Aleshin utrzyma trzecie miejsce, a Aleshin uzyskał czas 3'16″953. Rebellion Racing pozostaje w kontakcie w sprawie tymczasowego 4. miejsca dla R13 nr 1 Jani – Lotterer – Senna, Jani podpisał kontrakt na 3'17″313. Pierwszą piątkę uzupełnia drugi BR5 nr 1 – SMP Racing of Orudzhev – Sarrazin – Sirotkin.

DragonSpeed ​​​​dominuje LM P2

Tymczasowy pole position w LM P2 nadal pozostaje własnością zespołu DragonSpeed ​​po dwóch godzinach jazdy w Q2, a Pastor Maldonado pozostaje najszybszym kierowcą za kierownicą Oreca 07 nr 31. Wenezuelczyk obniżył poprzeczkę do 3'26″490 i obecnie wyprzedza Oreca 07 z numerem 38 – Jackie Chan DC Racing z Tung – Aubry – Richelmi o nieco ponad trzy dziesiąte.

Pomimo problemów z wyłączaniem silnika,Alpine A470 nr 36 – Signatech Alpine de Negrao - Lapierre – Thiriet utrzymuje tymczasowe trzecie miejsce przed Oreca 07 n°28 – TDS Racing Duval – Vaxivière – Perrodo.

Porsche reprend la main en GTE Pro et reste leader en GTE Am

W kategorii GTE Pro nie zaobserwowaliśmy żadnych większych zmian w hierarchii w pierwszej piątce aż do końca meczu, gdy pozostało niecałe dziesięć minut. Michael Christensen ponownie objął prowadzenie Porsche 5 RSR z numerem 911 z czasem 92'3″49, 388 tysięcznych przed Corvette C36.R nr 7 Garcii – Magnussen – Rockefellera.

Lider wczoraj po Q1, Ford GT nr 67 z Priaulx – Tincknell – Bomarito jest teraz na 3. pozycji, 142 tysięczne za wiodącym Porsche i przed Porsche 911 RSR nr 93 z Pilet – Tandy – Bamber i numerem 91 Bruni–Makowieckiego–Lietz. Pierwsze cztery samochody są pogrupowane w 170 tysięcznych.

Zwróćcie także uwagę na wielkie przerażenie Laurensa Vanthoora podczas tej sesji na zakręcie Mulsanne.

 

 

Porsche utrzymuje dublet w GTE Am za kierownicą nr 911 – Dempsey-Proton Racing 88 Cairoli – Roda – Hoshino i nr 56 – Team Project1 Bergmeister – Lindsay – Perfetti. Zastąpił go Giancarlo Fisichella Ferrari 488 nr 54 – Sprit of Race na trzecim miejscu, trzy dziesiąte od odniesienia Cairoli.

Pamiętajcie, że peleton GTE Am przegrał w ten czwartek Porsche 911 RSR nr 99 – Dempsey-Proton Racing of Krohn – Jonsson – Long, po wycofaniu się Krohna po wyjściu z toru wczoraj na wolnych treningach.

Ostatnia sesja kwalifikacyjna do 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2019 rozpocznie się o godzinie 22:XNUMX i po raz kolejny będzie transmitowana na żywo za pomocą naszego tekstu na żywo.

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz