Toyota nr 8 dominuje w pierwszym treningu w Bahrajnie

Właśnie zakończyła się pierwsza darmowa sesja treningowa przed 8-godzinnym wyścigiem w Bahrajnie i na razie przewagę mają zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu Le Mans.

opublikowany 12/11/2020 à 17:35

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Toyota nr 8 dominuje w pierwszym treningu w Bahrajnie

W związku z ceremoniami zorganizowanymi w hołdzie Jego Królewskiej Wysokości Księciu Khalifie Bin Salmanowi Al Khalifie (premierowi Królestwa Bahrajnu), który zmarł wczoraj, pierwsza darmowa sesja treningowa 8 Hours of Bahrain została przełożona o 30 minut.

Dlatego dopiero o godzinie 18:24 czasu lokalnego 2019 samochody zarejestrowane na finał sezonu 2020–XNUMX mogły wyruszyć na tor.

À l’issue de cette première session de roulage, le meilleur chrono est à mettre au crédit de la Toyota TS050 Hybrid n°8, qui doit pourtant composer avec un success handicap censée donner un avantage d’une grosse poignée de secondes à la voiture sœur.

Trio przypisuje mu wynik 1'43”457 Sébastien Buemi-Kazuki Nakajima-Brendon Hartley przed TS0 Hybrid nr 492 José Marii Lopeza o 050”7.Kamui Kobayashi-Mike'a Conwaya, dowód na to, że czasy te nie są absolutnie reprezentatywne.

Po trzecie, biorąc pod uwagę, że były tylko dwa zgłoszenia do LM P1, Oreca 07 z numerem 29 z Racing Team Nederland zdominował LM P2 w czasie 1'47'965. Załoga Frits van Eerd-Giedo van der Garde-Nycka de Vriesa poprzedzaAlpine A470 nr 36 (Thomas Laurent-Pierre Ragues-André Negrao) i nr 07 Oreca 38 Jota Sport (Gabriel Aubry-Will Stevens-Ho Pin Tung).

United Autosports jest czwarte, przed Jackie Chan DC Racing i Cetilar Racing.

Zaleta dla Aston Martin en GTE Pro. Et plus précisément à la Vantage AMR n°97 de Maxime Martin-Richard Westbrook. L’Anglaise a devancé les deux Porsche 911 RSR-19, la n°91 de Gianmaria Bruni-Richard Lietz ayant pris le dessus la n°92 de Kévin Estre-Michael Christensen.

Na razie jedno i drugie Ferrari 488 GTE Evo od AF Corse to daleko, bardzo daleko, ponad 2”7.

Brytyjska firma zadaje podwójny cios, wspinając się również na szczyt hierarchii GTE Am dzięki modelowi Vantage AMR nr 90 firmy TF Sport (Yoluc-Gunn-Adam), który również dominuje w klasyfikacji generalnej. Jego rywal o tytuł, Ferrari 488 GTE Evo z numerem 83 (Nicklas Nielsen-François Perrodo-Emmanuel Collard), jest siódmy ze stratą ponad dwóch sekund.

Jutro napięty program z drugą i trzecią wolną sesją treningową odpowiednio o 7:11 i 45:16 czasu francuskiego oraz kwalifikacjami o XNUMX:XNUMX.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz