La Toyota nr 8 z Bum-Davidson-Nakajima utrzymał pierwsze miejsce w klasyfikacji podczas ostatniej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem na Silverstone rozgrywanym na wysychającym torze. Z czasem 1’39”476, czyli o 1”2 więcej od czasu wyznaczonego dzień wcześniej przez Kazuki Nakajima en EL2, la TS050 Hybrid devance de plus de 7 dixièmes les Porsche 919 Hybrid. La seconde LMP1 nippone de Conway-Kobayashiego-Lopez podąża za nim o ponad sekundę.
TDS Racing na czele LMP2
TDS Racing był najszybszy w klasie LMP2 podczas trzeciego treningu wolnego, a Perrodo-Vaxivière-Collard z numerem 3 uzyskał czas 28'1''44, czyli 105 dziesiątych wartości referencyjnej ustalonej dzień wcześniej przez Alexa Lynna w numer 7 w G-Drive Racing. Ten ostatni był także najbliższy porannemu czasowi referencyjnemu z 26 dziesiątymi opóźnienia. Zawodnik z numerem 3, zespół Jackie Chan DC Racing z Tung-Jarvis-Laurent, znalazł się w pierwszej trójce przed numerem 38, zespół CEFC Manor TRS Racing prowadzony przez Gonzaleza-Trummera-Petrova iAlpine nr 36 z Lapierre-Menezes-Rao.
Ford liderem w GTE Pro
Fordy GT zajęły pierwsze miejsce w klasyfikacji GTE Pro. Rajd Priaulx-Tincknell-Derani z numerem 67 zakończył wyścig z czasem 1:56”233, poprawiając o 1”5 najlepszy czas poprzedniego dnia uzyskany przez Kévina Estre’a w Porsche 911 RSR z numerem 92. Siostrzany samochód Mücke-Pla-Johnson z numerem 66 wyprzedził go o prawie 4 dziesiąte. Ferrari AF Korsyka. 911 RSR pozostało dyskretne, ewoluując za pierwszym GTE Am.aston martin Vantage nr 98 Dalla Lana-Lamy-Lauda był najszybszy w kategorii z czasem 1:58”691.
Kwalifikacje do 6-godzinnego wyścigu na Silverstone odbędą się od godziny 14:XNUMX (czasu francuskiego).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)