Toyota nr 8 zwycięska w Le Mans

Toyota zdobyła dublet w Le Mans, ale to hybryda nr 050 TS8 Buemi-Alonso-Nakajima zwyciężyła i zdobyła tytuł.

opublikowany 16/06/2019 à 15:13

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Toyota nr 8 zwycięska w Le Mans

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota sont restées intouchables tout au long des 24 godziny Le Mans. Niemniej jednak jest to TS050 Hybrid nr 8 Bum-Nakajima-Alonso który zwyciężył po raz drugi z rzędu, a potem zdobył tytuł mistrza kierowców przebicie opony w siostrzanym samochodzie nr 7 Conway-Kobayashi-Lopez.

To SMP Racing zajmuje podium w klasyfikacji generalnej z numerem 1 BR11 Petrov-Aleshin-Vandorne przed dwoma Rebellions.

LMP2

Jeśli Aurus 01 G-Drive Rusinova-Van Uitert-Vergne objął prowadzenie w LMP2 dzięki samochodom bezpieczeństwa, toAlpine de Lapierre-Negrao-Thiriet, który zdobył zwycięstwo i tytuł w kategorii, gdy prototyp rosyjskiego zespołu stracił kilka okrążeń w wyniku problemów ze starterem. Podium uzupełniają Oreca 07 nr 38 Jackie Chan DC Racing z Tung-Richelmi-Aubry i TDS Racing z Perrodo-Vaxivière-Duval. Dragonspeed Gonzaleza-Maldonado-Davidsona walczył o pierwszą trójkę, zanim Pastor Maldonado wypadł z toru w Tertre Rouge wcześnie rano.

United Autosports wraz z Hansonem-Albuquerque-Di Restą stawia pierwszego Ligiera JSP217 pod podium LMP2. Najlepszy wynik w Dallara uzyskał Cetilar Villorba Corse, zajmując miejsce poza czołową 12-tką w kategorii wraz z Lacorte-Sernagiotto-Belicchi.

GTE

Na koniec zapierający dech w piersiach wyścig w GTE Pro, w którym toczyła się walka pomiędzy Ferrari, Porsche, Ford et Corvette, c’est la F488 n°51 AF Corse de Pier Guidi-Calado-Serra qui a remporté la victoire en disputant une course exempt d’erreurs. Les Porsche de Bruni-Lietz-Makowiecki et Pilet-Bamber-Tandy ont complété le podium de la catégorie. La 911 RSR n°92 de Christensen-Estre-Vanthoor a fini 10e du GTE Pro suite à un souci d’échappement, mais Michael Christensen et Kévin Estre remportent tout de même le titre.

Corvette nie odniosła sukcesu. Po Wypadek Marcela Fässlera na #64, samochód Magnussen-Garcia-Rockenfeller prowadził w tej kategorii, dopóki nie został uwięziony przez samochód bezpieczeństwa. Odejście Jana Magnussena ostatecznie zrujnowało ostatnie nadzieje C7R.

Keating Motorsports odniósł swoje zwycięstwo w pierwszej kategorii w Le Mans, wygrywając kategorię GTE Am za kierownicą słynnego już Forda GT w fioletowych barwach marki Keating-Bleekemolen-Fraga. Tytuł w tej kategorii zdobył jednak Team Project 1 i jego załoga w składzie Perfetti-Bergmeister-Lindsey.
`
Zapoznaj się z analizą 87. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2221 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz