Le Mans – Audi pozostaje na prowadzeniu w połowie wyścigu

Półmetek został osiągnięty, a hybrydowe Audi prowadziły przed R18 ultra nr 4. Zespół Rebellion Racing utrzymał się przed Audi nr 3, które ponownie popełniło błąd.

opublikowany 17/06/2012 à 03:27

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – Audi pozostaje na prowadzeniu w połowie wyścigu

Marcel Fässler kontynuuje jazdę za kierownicą Audi nr 1, wciąż na prowadzeniu, mając 40 sekund przewagi nad Tomem Kristensenem z numerem 2, który zmniejsza stratę do prowadzenia w wyścigu. W Audi nr 4 Marco Bonanomi zajmuje trzecie miejsce dwa okrążenia za liderami i kilka okrążeń przed dwoma Rebellion Racing Lola B12/60, które nie zmieniły pozycji, nr 12 Jani -Prost-Heidfeld przed numerem 13 na torze Belicchi-Bleekemolen-Primat. Romain Dumas stracił czas w szwajcarskich LMP1, kiedy wypadł z toru na Chicane du Ronnement po kontakcie z Corvette nr 70 z Larbre Compétition. Model 22 JRM HPD, którym obecnie kieruje Danny Watts, pozostaje na siódmej pozycji pomimo problemów ze sprzęgłem, które zmusiły go do zjazdu do boksów w celu naprawy.

Po nieszczęściach Oak Racing w LMP2 (porzucenie Morgana-Judda z numerem 24 i problem mechaniczny w Morgan-Nissanie z numerem 35), Starworks Motorsport zajmuje prowadzenie w tej kategorii z HPD #44 Toma Kimber-Smitha, który ma niewielka przewaga nad Oreca 03-Nissan z Pecom Racing. Firma Signatech-Nissan nadal zajmuje dobrą pozycję ze swoimi dwoma modelami Oreca 03 na trzecim i piątym miejscu w tej kategorii, przy czym numer 26 Romana Rusinova przed numerem 23 Oliviera Lombarda. Obydwa Signatech Oreca 03 oddziela Oreca 03 Pierre'a Thirieta (Thiriet z TDS Racing).

AF Corse nadal prowadzi w GTE Pro, a F458 nr 51 Toniego Vilandera ma dwie minuty przewagi nad motocyklem nr 59 w Luxury Racing Jaime Melo. Aston Martin suit en troisième place à 40 secondes devant Wolf Henzler sur la Porsche n°77 du Felbermayr Proton. Chevrolet fait grise mine avec la Corvette n°73 (Garcia-Magnussen-Taylor) utknął w swoim pudełku, podczas gdy numer 74 Gavina-Milnera-Westbrooka leżał w boksie przez bardzo długi czas. Raymond Narac nadal dominuje w GTE Am dzięki Porsche nr 67IMSA Wydajność Matmuta przewyższająca Corvettę nr 50 firmy Larbre Compétition.

0 Zobacz komentarze)