Jak dostałeś się do zespołu? Alpine ?
Philippe Sinault poprosił mnie o spotkanie kilka tygodni temu i powiedział mi o planie wsadzenia mnie do samochodu. Była to bardzo miła wiadomość i powód do wielkiej dumy, mimo że ostateczna decyzja została podjęta stosunkowo niedawno.
Jakie są Twoje pierwsze wrażenia za kierownicąAlpine #36?
Wszystko to zostało rozstrzygnięte bardzo późno. Nie mieliśmy dużo czasu na przyjęcie odpowiedniej pozycji za kierownicą. Dla mnie celem jest odkrycie samochodu i przyzwyczajenie się do personelu technicznego, którego już znam po pierwszym doświadczeniu z Signatech w 2003 roku (w Formule Eurocup Renault V6). Na razie jesteśmy zadowoleni z zorientowania się w samochodzie. Nie mamy żadnych specjalnych wymagań, przekonamy się o tym podczas kolejnych testów.
Jakie są Twoje ambicje na sezon 2013?
To przede wszystkim satysfakcja Alpine i zespołem, przestrzegając instrukcji. Celem jest jak najlepsze wykonanie pracy w oparciu o pakiet, który posiadamy, wydobycie jego kwintesencji. O ile mi wiadomo, nie mamy żadnych pisemnych celów. Musimy dążyć do jak najlepszego wyniku, nie mamy nic przeciwko kilku miłym niespodziankom.
Jak się czujesz, nosząc koloryAlpine ?
Myślę, że'Alpine będzie jednym z najczęściej obserwowanych samochodów na świecie 24 godziny Le Mans. Alpine pozostała w sercach wszystkich Francuzów, a kategoria LMP2 będzie w tym roku bardzo silna z około dwudziestoma samochodami i kilkoma producentami na bardzo wysokim poziomie. To może być presja, ale jako zawodowy kierowca musimy wykonać najlepszą możliwą pracę, jeżdżąc swobodnie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)