André Lotterer (Audi n°1) n’a connu aucun souci au départ et le poleman réalise en ce moment même un très bon relais qui lui permet de devancer de 18 secondes la R18 n°2 d’Allan McNish. Alexander Wurz (Toyota n°7) a pris l’avantage sur Stéphane Sarrazin (Toyota n°8) pour occuper la troisième place à près de 40 secondes. Loic Duval (Audi nr 3) przebił oponę, co zmusiło go do powrotu do boksów i ostatecznie zajął piąte miejsce. R18 Mike'a Rockenfellera nr 4 jest już o jedno okrążenie od wyścigu po napotkaniu problemów z wibracjami.
Rebelia dominuje w prywatnych zespołach, wykorzystując niepowodzenia Strakka Racing, które napotkały problem na trasie nr 21 Watts-Lentis-Kane. Nick Heidfeld jest szósty w wyścigu #12 Lola B60/12, przed numerem 13 Andrei Belicchi. Pescarolo nie poddaje się, ale oba samochody mają poważne problemy mechaniczne i obecnie zjeżdżają do boksów. Kopuła Bourdais-Minassian-Ara napotkał problem z alternatorem, podczas gdy 03 nr 16 miał zbyt wysoką temperaturę wody.
Olivier Pla prowadzi w LMP2 na motocyklu Oak Racing Morgan-Judd z numerem 24, przed Thirietem z TDS Racing Oreca 03-Nissan prowadzonym przez Mathiasa Beche. Oreca 03 z ADR Delta spadła na czwartą pozycję, za numerem 49 Pecom Racing.
La Ferrari 458 nr 59 zespołu Luxury Racing, który był na pole position, stracił ponad dwie minuty w wyniku zepchnięcia do boksu w wyniku czegoś, co wyglądało na brak paliwa. Jednak pierwsze miejsce zajmujeAston Martin Vantage V8 qui devance la Corvette n°74 d’Oliver Gavin. Patrick Pilet conserve l’avantage en GTE Am avec la Porsche 911 du Flying Lizard. Si la pluie a menacé au départ, le temps s’améliore après cette première heure de course.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)