Les 1’40 » d’avance de Nakajima à l’entrée de la dixième heure se sont transformées en 2’15 » à la sortie. Les écarts évoluent assez faiblement en tête du classement général où Alexander Wurz, en piste dans la Toyota n°7 domine toujours son sujet. Les Audi n°2 de André Lotterer et n°1 de Tom Kristensen restent bien en place sur les deux dernières marches du podium.
W LM P2 właśnie dowiedzieliśmy się o karze za przekroczenie prędkości w boksach Thiriet #46 przez TDS Racing Ligier. 35″ stop&go, co umożliwiłoAlpine A450 odzyska drugie miejsce za wieloletnimi liderami G-Drive firmy Oak Racing, obecnie prowadzonym przez Alexa Brundle'a na 35. miejscu.
W GTE Pro Stefan Mücke utrzymuje kontrolę nad wyścigiem Aston Martin nr 97 z przodu Ferrari de Toni Vilander (AF Corse n°51) et la Corvette n°74 séparées de quelques longueurs seulement. On notera le très long arrêt de la Porsche n°91 qui s’était déjà immobilisée précédemment pour changer ses freins.
Wreszcie w GTE Am czołowy Aston Martin z numerem 98 został zmuszony do zatrzymania się po tym, jak w komorze silnika pojawił się dym. Angielka nadal nie wyjechała. To właśnie siostrzany samochód, model 95, objął prowadzenie w swojej kategorii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)