Po 12 godzinach ścigania 24 godziny Le Mans (Sarthe), pas de problème pour Toyota. La marque japonaise caracole en tête du LM P1 avec la n°7 de Mike'a Conwaya, Jose Maria Lopez i Kamui Kobayashi przed numerem 8, Sébastien Buemi, Brendon Hartley, Kazuki Nakajima.
Numer 8 stracił okrążenie z powodu przebicia opony na początku wieczoru i wymiany przewodu hamulcowego z przodu, po prawej stronie. Po stronie Rebelii Szwajcar miał złudzenia tylko przez godzinę, zanim znalazł się w szeregu, tracąc ponad dwa okrążenia. ByKolles wycofał się z rywalizacji po raz siódmy z rzędu w wyniku wypadku (pęknięcia przedniego skrzydła).
W LM P2 różne awarie mechaniczne wyeliminowały takich faworytów, jak Racing Team Nederland, G-Drive Racing, Signatech Alpine od pierwszych godzin. Na tym skorzysta duet Oreca 07s z United Autosports (nr 32 przed numerem 22), który wyprzedza Jotę (nr 38).
GTE Pro jest sceną pojedynku pomiędzy Aston Martin et Ferrari. Prancing Horse stracił jednak jeden element, nr 71, z powodu problemu mechanicznego na krótko przed 2 w nocy. Siostrzany samochód, dotychczasowy zwycięzca Le Mans (nr 51), utrzymuje prowadzenie nad dwoma oficjalnymi Vantages.
Porsche a déjà fait une croix sur ses chances de succès. La 911 RSR, désavantagée par la Balance de Performance, n’a jamais joué aux avant-postes. La n°91 est 5e, la n°92 est 8e après une défaillance sur la direction.
Wreszcie Aston Martin mści się obecnie w GTE Am z oficjalnym numerem 98 przed numerem 90 brytyjskiego zespołu TF Sport.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)