Kamui Kobayashi przejął od Mike'a Conwaya et a augmenté l’avance de la Toyota n°7 dans la troisième heure de course au Mans. L’auteur de la pole dispose de près d’une demi-minute d’avance sur la TS050 Hybrid n°8 désormais emmenée par Anthony Davidson.
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Porsche restent en retrait, mais la 919 Hybrid n°1 de Nick Tandy remonte sur la seconde Toyota en n’accusant plus que 7s de retard. La n°2 d’Earl Bamber suit à 22s par rapport à la première LMP1 allemande.
Thomas Laurent popełnia błąd
Biegając na 3. pozycji w LMP2 za Vaillante Rebellion, Thomas Laurent samochodem nr 38 Jackie Chan DC Racing wypadł z toru w Indianapolis i uderzył w ścianę opony. Francuz był w stanie wrócić do boksów z uszkodzonym lewym przodem. Siostrzany samochód Alexa Brundle’a z numerem 37 wykorzystał okazję i wspiął się do pierwszej trójki, mając pół minuty przewagi nad CEFC Manor TRS Racing Oreca 07s prowadzonym przez Jean-Érica Vergne’a i Simona Trummera.
SMP Racing dobrze poradziło sobie z Oreca 07s, awansując do pierwszej piątki z Dallarą powierzoną Victorowi Shaytarowi przed Ligierem United Autosports JS P217 Willa Owena.
Aston Martin odzyskuje kontrolę w GTE Pro
Aston Martinowie odzyskali kontrolę nad GTE Pro. Marco Sorensen utrzymuje prowadzenie w bolidzie z numerem 95, mając 8 sekund przewagi nad siostrzanym samochodem Daniela Serry z numerem 97. Drugi Vantage jest ścigany przez Forda GT Oliviera Pla i Harry'ego Tincknella, którzy wyprzedzają Porsche nr 92 Michaela Christensena.
Paul Dalla Lana prowadzi GTE Am w Vantage z numerem 98, przed Ferrari Driesa Vanthoora (JMW) i Williama Sweedlera (Stabilny Corsie).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)