Les positions n’ont pas beaucoup évolué puisque la voiture de sécurité est revenue en piste après qu’une nouvelle averse est survenue dans les Hunaudières. La Porsche n°20 de Timo Bernhard pointe provisoirement en tête en prolongeant son relais, mais la Toyota n°7 reste théoriquement en tête de la course puisqu’elle a effectué un arrêt supplémentaire, Stéphane Sarrazin ayant pris la place d’Alex Wurz. L’Audi n°2 de Benoît Tréluyer (qui remplace André Lotterer) reste devant la n°1 de Tom Kristensen qui accuse deux minutes de retard sur la tête de la course.
Kategoria LMP2 została naznaczona zderzeniem Oreca 03R nr 48 firmy Murphy Prototypes (Berthon-Gonzalez-Chandhok) z Zytkiem nr 41 firmy Greaves Motorsport (Munemann-Latif-Winslow). Franck Mailleux utrzymuje prowadzenie na Oreca 03R w wyścigu Performance, mając ponad minutę przewagi nad rywalemAlpine obecnie prowadzony przez Paula-Loupa Chatina i Moranda Racing Morgana z Christiana Kliena. Porsche odzyskuje swoje barwy w GTE Pro, wskazując na pierwsze rzędy, ale to jest to Ferrari Numer 51 Toniego Vilandera, który jest pierwszym samochodem w tej kategorii, ma cztery przystanki przed Vantagem nr 97 Stefana Mücke i Corvettą nr 73 Antonio Garcii. Aston Martin objął prowadzenie w GTE Am z Pedro Lamy na czele, przed Dempsey Racing Porsche 911 GT3 RSR Patricka Longa.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)