Le Mans – H9: zawodowcy GTE ożywiają wyścig

Pozycje na czele wyścigu w Le Mans są ustabilizowane, ale w GTE Pro walka nadal trwa, gdzie czterech producentów znajduje się na czele.

opublikowany 15/06/2014 à 00:16

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – H9: zawodowcy GTE ożywiają wyścig

Przejął go Alex Wurz Kazuki Nakajima za kierownicą Toyota n°7 qui occupe toujours la tête des 24 godziny Le Mans avec 1’40 d’avance sur l’Audi n°2 de Marcel Fässler. La seconde R18 encore en course complète toujours le podium provisoire devant les Porsche de Mark Webber et Neel Jani. La Rebellion n°12 de Nick Heidfeld a rétrogradé en sixième position après avoir perdu une roue en ressortant des stands. La Toyota n°8 de Mikołaj Lapierre nadal wskazuje na jeden zakręt.

Ligier z numerem 35 G-Drive Racing pozostaje pod kontrolą LMP2, a Jann Mardenborough wciąż za kierownicąAlpine Nelsona Panciaticiego, który gra pół minuty z jednym przystankiem mniej. Oreca 03R z numerem 34 Race Performance pozostaje w wyścigu, a Franck Mailleux zajmuje trzecie miejsce, przed TDS Racing Ligierem prowadzonym przez Ludovica Badeya.

Jeśli chodzi o GTE Pro, walka wciąż trwa, a pierwsze cztery samochody zgrupowały się w ciągu jednej minuty. Aston Martin nadal prowadzi z Vantagem z numerem 97 prowadzonym obecnie przez Stefana Mücke, który ma kilkanaście sekund przewagi Ferrari nr 51 autorstwa Gianmarii Bruni. Corvette nr 74 Tommy'ego Milnera spadła na trzecie miejsce, przed Porsche nr 92 Frédérica Makowieckiego. Siostrzany samochód Patricka Pileta został zabrany do garażu w celu wymiany hamulców. Aston Martin nadal opanowuje swój temat w GTE Am z numerem 98 Pedro Lamy przed numerem 95 Nicki Thiim.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz