Trajektoria Lucasa Ordoñeza jest po prostu niesamowita. Gracz konsolowy w 2008 roku, w tym samym roku wygrał GT Academy (konkurs organizowany przez Playstation). Ten sukces pozwolił mu dokończyć sezon w sportach motorowych. Od tego czasu Hiszpan wypracował sobie miano oficjalnego kierowcy Nissana i może pochwalić się przetestowaniem niesamowitej liczby samochodów... Talent Hiszpana jest niekwestionowany. Stał się także jedną z niekwestionowanych referencji w kategorii LM P2 w Wytrzymałość.
Powiedzieć, że Nissan mu ufa, to mało powiedziane. Rzeczywiście, japońska firma właśnie zatrudniła go jako pierwszego pilota rozwojowego ZEOD RC. Przypominamy, że samochód ten, który będzie mógł tymczasowo poruszać się wyłącznie przy użyciu silnika elektrycznego, zajmie 56. stoisko podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2014.. Stojak zarezerwowany dla samochodu wyposażonego w tzw. awangardową technologię.
" To niesamowite, – wykrzyknął 28-letni Madrilenianin. Po pracy z Benem Bowlbym i chłopakami, którzy opracowali DeltaWing w Petit Le Mans, ta wiadomość mnie zachwyca. Ponowna praca z tą grupą i bycie częścią projektu Le Mans jest po prostu fantastyczne. I naprawdę rozpoczęcie tego projektu od jego początków jest dla mnie spełnieniem marzeń. Naprawdę nie mogę się doczekać współpracy z zespołem przy opracowywaniu zupełnie nowej technologii, w którą będzie wyposażony ZEOD RC, a także rozwoju samochodu na torze. To wyjątkowe przeżycie. Uwielbiam uczyć się od inżynierów, zespołów i tego typu nowych produktów, zwłaszcza że będziemy przeprowadzać wiele testów. Właśnie tego potrzebuję jako kierowca wyścigowy. Jestem całkiem dumny ze swoich występów, ale teraz nadszedł czas, aby zrobić kolejny krok w mojej karierze i opracować ZEOD RC. »
Darren Cox, dyrektor globalnego oddziału Nissan Motorsports, jest bardzo dumny, że zabrał ze sobą Hiszpana w tę nową przygodę, której wyznaczonym celem jest powrót do LM P1 w 2015 roku. „Lucas nie przyszedł do sportów motorowych tradycyjną drogą, czyli karting i formuły promocyjne, podkreśla Brytyjczyk. A to oznacza, że ma idealny profil do roli, jaką mu przypisaliśmy podczas opracowywania Nissana ZEOD RC. Lucas jako pierwszy udowodnił, że koncepcja GT Academy działa. Nissan ZEOD RC różni się od innych samochodów opracowanych wcześniej, a Lucas nie ma z góry przyjętych poglądów na temat tego, czym powinien, a czym nie powinien być samochód wyścigowy powstały na przestrzeni 10 czy 15 lat. »
Niedawno zakończono prace nad projektem pierwszego podwozia ZEOD RC i trwa budowa wyjątkowego samochodu. Pierwszy przejazd, który odbędzie się w trybie w 100% elektrycznym, planowany jest na przyszły miesiąc. Nissan wypróbuje różne typy skrzyń biegów, zanim ostatecznie dokona wyboru.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)