Dozwolone były krótkie przerwy na niebie Brendon Hartley podpisać czas referencyjny Dzień testowy 24-godzinnego wyścigu Le Mans avec un chrono de 3’21 »061, soit 9 dixièmes de mieux que la pole réalisée en 2014 par la Toyota TS040 Hybryda Kazuki Nakajima.
Deszczowa pogoda pozostawia jednak wiele niepewności co do zachowania slicków na torze Sarthe. „Program został ograniczony ze względu na zmiany pogody”., a reconnu Andreas Seidl, le Team Principal de Porsche. „Jestem pewien, że wszystkie zespoły wolałyby przy suchej pogodzie do oceny opon, ponieważ zarządzanie nimi jest istotnym parametrem wyścigu. »
W szczególności była to okazja Nico Hülkenberg, kierowca 919 Hybrid nr 19, aby odkryć tor Le Mans. „Naprawdę podobały mi się moje pierwsze okrążenia w Le Mans. Ten tor jest niesamowity ze względu na długie proste. Wszystkie zakręty są harmonijne. Odcinek za mostem Dunlop i zakrętami Porsche jest rewelacyjny. Ale trudno jest jechać na całość, ponieważ często są wolniejsze samochody”– skomentował kierowca Force India.
Zapoznaj się z analizą Dnia Testowego 24 godziny Le Mans przeprowadzone przez naszych specjalnych korespondentów w numerze AUTOhebdo 2014, dostępnym już w wersja cyfrowa na wszystkich platformach, a w kioskach od środy.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)