Le Mans – Pełny program dla Signatech-Alpine

Signatech-Alpine mógł skorzystać z dnia testowego, aby przetestować nowy pakiet A450 i nowe opony Dunlop. Paul-Loup Chatin i Oliver Webb również byli w stanie przeprowadzić niezbędne biegi.

opublikowany 03/06/2014 à 11:39

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – Pełny program dla Signatech-Alpine

L 'Alpine 450b spisał się dobrze podczas dnia testowego 24 godziny Le Mans odkąd zakończyła sesję na trzeciej pozycji w kategorii LMP2 z czasem 3'39"026 ustanowionym przez Nelsona Panciatici. Sesję Signatech przerwało jedynie przebicie spowodowane gruzem. Program był napięty dla aktualnej drużyny mistrzowskiejWIĄZY ponieważ Paul-Loup Chatin i Oliver Webb musieli przejechać po dziesięć okrążeń toru Le Mans przed swoim debiutem w Sarthe, podczas gdy zespół musiał pracować nad nowymi oponami Dunlop i nowym pakietem.

„Pierwszą satysfakcją jest to, że udało nam się dotrzymać naszego harmonogramu, który był bardzo napięty”, deklaruje Philippe Sinault, kierownik zespołu Signatech-Alpine. „Paul-Loup i Oliver przejechali obowiązkowe dziesięć okrążeń i sprawdziliśmy opony udostępnione nam przez firmę Dunlop. Mimo że mieliśmy pewne niepowodzenia w związku z przebiciem opony, dziś rano pokazaliśmy, że utrzymujemy tempo, będąc najszybszym, a po południu uzyskując trzeci najszybszy czas. Następny tydzień przed rozpoczęciem wyścigu będzie nadal bardzo pracowity! »

Chociaż załoga składa się z dwóch początkujących zawodników 24-godzinnego wyścigu Le Mans, kierowcy byli konkurencyjni. „W końcu udało mi się odkryć ten niesamowity utwór” powiedział Oliver Webb. „Najpierw przejechałem dziesięć okrążeń, zanim zacząłem pracować nad ustawieniami. Mogliśmy pokonywać długie przejazdy na różnych typach opon. Udało mi się także przyzwyczaić do toru i ruchu ulicznego. Całość jest niezwykle pozytywna. » Jego kolega z drużyny, Paul-Loup Chatin, również szybko zorientował się w sytuacji, ustanawiając najlepszy czas poranka – 3 minuty 39 cali 922. „To był bardzo pozytywny dzień” dodaje Francuz. „W tej konfiguracji Le Mans nasz Alpine A450b okazuje się wydajny. Szybko poczułem się swobodnie, mogłem atakować bez obawy, że zostanę zaskoczony. Testy te były bardzo przydatne w przygotowaniach do 24-godzinnego tygodnia. Pozostało jedynie zweryfikować to, czego nauczyliśmy się dzisiaj podczas kolejnych testów. » Jeśli chodzi o Nelsona Panciaticiego, francuski kierowca po raz kolejny udowodnił, że nie stracił nic ze swojej prędkości. „Dobrze pracowaliśmy przed wyścigiem. Udało mi się odzyskać orientację na tym torze. Mimo że straciłem trochę czasu na przekłuwaniu kawałka gruzu, udało mi się osiągnąć dobry wynik. Ten dzień dodaje nam pewności siebie przed tygodniem Le Mans. »

Zapoznaj się z analizą dnia testowego 24-godzinnego wyścigu Le Mans przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 1963 AUTOhebdo, dostępnym teraz w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od jutra w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz