Le Mans/WEC – 4 cylindry i akumulator do Porsche

Porsche, które właśnie zakończyło testy w 2013 roku, ujawniło, że w swoim LM P4 zainstalowało 1-cylindrowy silnik. Blok, który będzie powiązany z baterią.

opublikowany 10/12/2013 à 23:38

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Le Mans/WEC – 4 cylindry i akumulator do Porsche

Ça y est, à l’issue d’une séance d’essais menée au Portugal, à Portimao, Porsche en a terminé avec les essais 2013 de sa LM P1. Une voiture qui, selon nos sources (patrz Ah nr 1939, obecnie w kioskach i dostępny tutaj w wersji cyfrowej)można by nazwać „919 R Hybrid”. Po zachowaniu w tajemnicy szczegółów technicznych swojej przyszłej broni, firma ze Stuttgartu ujawniła dziś wieczorem nieco więcej. Samochód będzie wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, sprzężonym z dwoma systemami odzyskiwania energii. Odzyskana energia będzie magazynowana w akumulatorze (zgodnie z tym, co ujawniliśmy wam w zapowiedzi na początku września, patrz Ah nr 1925). Silnik elektryczny, który będzie podłączony do przedniej osi.

„Pomiędzy pierwszą jazdą tego nowego samochodu w czerwcu a teraz poczyniliśmy znaczny postęp, podkreśla Fritz Enzinger, szef projektu LM P1 w firmie. Każdy przebyty kilometr był ważny, dostarczał nam nowych danych, które pozwoliły nam posunąć rozwój do przodu. Cały zespół pracował bardzo ciężko i chciałbym im za to serdecznie podziękować. Nasze wysiłki będą kontynuowane w 2014 roku. Do rozpoczęcia sezonu na Silverstone w połowie kwietnia jest wiele do zrobienia. »

Od czerwca zespół jeździ swoim najnowszym dziełem na torach Magny-Cours (Francja), Monza (Włochy), Paul-Ricard (Francja), a także na torze Eurospeedway w Lausitz (Niemcy), a następnie kończy na torze „Portimao Algarve Autodrome”. W Portugalii nacisk położono na testy zawieszeń i opon. „Zawsze wiedzieliśmy, że powrót na najwyższy poziom ligi nie będzie łatwyWytrzymałość po 16 latach nieobecności, docenia Wolfganga Hatza, szefa działu badań i rozwoju. Dlatego wysiłki włożone w rozwój nowego LM P1 były ogromne. W tym punkcie nasi inżynierowie z Weissach, kierowcy i cały zespół wykazali się dużą skutecznością. »

Kolejne testy Porsche LM P1 zaplanowano na styczeń. Do tego czasu być może Marc Lieb i Brendon Hartley zostaną potwierdzone obok Mark Webber, Romain Dumas, Timo Bernhard i Neel Jani.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz