Audi R18 e-tron quattro 2014 szybsze od starego?

Lucas di Grassi, który jako jeden z pierwszych zasiadł za kierownicą nowego R18 e-tron quattro, uważa, że ​​nowe Audi LM P1 będzie co najmniej tak szybkie, jak jego przodek. I to pomimo zmiany przepisów.

opublikowany 17/12/2013 à 13:12

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Audi R18 e-tron quattro 2014 szybsze od starego?

Pozostawiając posiadaczom możliwość skupienia się na zakończeniu Mistrzostw ŚwiataWytrzymałość W 2013 roku Audi powierzyło Marco Bonanomi, Oliverowi Jarvisowi i Lucasowi di Grassi zadanie wykonania pierwszych obrotów kół R18 e-tron quattro 2014 (odszyfrowane dla Państwa w numerze 1940 AUTOtygodniowo dostępny tutaj w wersji cyfrowej jak i we wszystkich kioskach). Brazylijczyk, bardzo żywiołowy w tym roku na każdym swoim występie w garniturze z czterema pierścieniami, przyznaje, że pierwsza seria nowej broni firmy z Ingolstadt nie pozostawiła go obojętnym. „Pierwsze próby są zawsze wyjątkowe, ustępuje temu, który był najszybszy w kwalifikacjach do 6 Hours of Spa w maju ubiegłego roku. To pierwszy raz, kiedy widzimy nasze nowe dziecko. Teraz rozpoczynają się wszystkie prace rozwojowe. Ale widok samochodu po raz pierwszy wyjeżdżającego na tor jest pełen emocji. »

Jak dobrze mówi były kierowca Virgin Racing Formuła 1, kto mógłby być posiadaczem napędu w przyszłym roku po emeryturę Allana McNishaczeka go długa praca rozwojowa. W zeszłym tygodniu jego towarzysze Marcel Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer byli na pokładzie w Sebring na Florydzie. Jeśli jednak nowe Audi R18 e-tron quattro nie może wyprzeć się rodzinnych więzi z ustępującym podwójnym zwycięzcą konkursu, 24 godziny Le Mans, a co z poziomem pilotażu? „Najważniejszą rzeczą jest upewnienie się, że wszystkie systemy działają prawidłowokontynuuje. Silnik, systemy komputerowe, podwozie i wszystko inne. W przypadku pilota musisz sprawdzić, czy wszystko idzie dobrze z ergonomicznego punktu widzenia, a następnie oczywiście spróbować poprawić osiągi. Możesz zobaczyć zmiany reguły w jej kształcie i wyglądzie. Musi też być bardziej oszczędna (nowe rozporządzenie kładzie nacisk na efektywność energetyczną. Przyp. red.). Poprawiliśmy efektywność, inny będzie także nasz styl jazdy. My również będziemy musieli monitorować zużycie energii. »

Stąd niższa wydajność na okrążeniu? „Bardzo łatwo jest dostrzec ograniczenia nowego samochodu– podsumowuje. Nowy samochód będzie równie szybki, a może nawet szybszy, niż stary. » promet…

Wszystko, co musisz wiedzieć o nowym Audi R18 e-tron quattro, znajdziesz w numerze 1940 AUTOhebdo, dostępnym tutaj w wersji cyfrowej jak i we wszystkich kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz