Zgodnie z oczekiwaniami od wielu miesięcy, w Długodystansowych Mistrzostwach Świata wejdą w życie przepisy Hypercar (WEC) począwszy od sezonu 2020-21. Automobile Club de l’Ouest (ACO) i Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) szczegółowo określiły tę nową, flagową kategorię samochodówWytrzymałość świata podczas tradycyjnej konferencji prasowej w Le Mans, w najbliższy piątek, 14 czerwca.
Oto, co MUSISZ WIEDZIEĆ o przepisach 2020 i HYPERCARS:
Hypercars: najwyższa kategoria wyścigów wytrzymałościowych
Samochody z najwyższej półki
Hipersamochód 2020
Kategoria Hypersport# LeMans24 @fiawec pic.twitter.com/9aV5mtUZw3— 24 godziny Le Mans (@24hoursoflemans) 14 czerwca 2019 r.
Hypercar musi opierać się na samochodzie produkcyjnym wyprodukowanym w co najmniej 20 egzemplarzach w ciągu dwóch lat lub na projekcie nawiązującym do kodów stylistycznych producenta.
Z technicznego punktu widzenia masa Hypercaru wyniesie 1 kg, a łączna moc wyniesie 100 koni mechanicznych. Celem jest ukończenie okrążenia toru Sarthe w czasie 750 minut i 3 cali w warunkach wyścigowych. Pojedynczy producent zostanie wybrany później.
Stanowiący ostatnio punkt sporny między graczami Endurance a markami, system hybrydowy nie będzie obowiązkowy w Hypercarach. Dla tych, którzy nadal korzystają z tej technologii, jej moc nie może przekraczać 200 kW (270 koni mechanicznych). System będzie napędzał przednie koła pojazdu w prototypach stworzonych specjalnie na potrzeby WEC.
Silnik termiczny będzie pochodził z produkcyjnego Hypercara lub specjalnie zaprojektowany do wyścigów w przypadku Hypercarów niepowiązanych z produkcją.
Wreszcie, aby zapewnić sprawiedliwe szanse wśród wszystkich technologii, które będą oferowane w tych przepisach, wprowadzony zostanie system silnie inspirowany równowagą wydajności (BoP) w GTE Pro.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)