Różne znaki sugerują, że jeśli obecność widzów – nawet przy powstaniu 5000-tysięcznych wsi – jest warunkiem sine qua none zorganizowania 89. 24 godziny Le Mans, ACO nie będzie w stanie utrzymać wyścigu zaplanowanego na 12 i 13 czerwca.
Najważniejszym z nich jest niedawny komunikat Ministerstwa Kultury, który zezwolił na organizowanie letnich festiwali, ale z maksymalną widownią na poziomie 5000 widzów na miejscach siedzących, w maskach i z zachowaniem dystansu społecznego. I to nawet jeśli Minister Kultury Roselyne Bachelot również stwierdziła, że jeśli sytuacja się poprawi „ możliwe byłoby zwiększenie pojemności powyżej 5000 osób i zezwolenie na konfiguracje stojące. »
Po raz kolejny odroczenie nie mogło pomóc sprawom amerykańskich konkurentów. ACO tak czy inaczej objęłoby prowadzenie i sprawdziło „weekend B” w przypadku przełożenia swojej sztandarowej imprezy i to właśnie – według naszych informacji – ta opcja zostanie utrzymana, a nie już z miesiąca Czerwiec.
Będzie to jeden z dwóch ostatnich weekendów sierpnia, a najprawdopodobniej 21-22 sierpnia. Jeżeli informacje się potwierdzą, skutkuje to przełożeniem 4-godzinnego wyścigu Le Castellet (WIĄZY) zaplanowano tydzień później, a transport na 6 godzin Fuji (26 września) powinien odbywać się samolotem, a nie łodzią, która jest tańszym środkiem transportu.
Potwierdzenie w tym tygodniu? Najprawdopodobniej. Dziesiątą edycję Le Mans Classic – przełożoną już o rok i zaplanowaną na 10–1 lipca – powinien spotkać ten sam los.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)