Intégré cette année à la catégorie LM P1 pour tenter de niveler les performances entre les différents prototypes hybrides et non-hybrides, le Success Ballast, basé sur les précédents résultats de la saison, ralentira fortement les Toyota TS050 Hybrid lors de la prochaine manche du WEC w Szanghaju (10 listopada).
W porównaniu z najlepszym teoretycznym okrążeniem możliwym do osiągnięcia na chińskim torze, dwie Toyoty LM P1, mające tyle samo punktów w klasyfikacji mistrzostw, będą spowolnione o 2″74 na okrążeniu.
Utrata wydajności możliwa dzięki zmniejszeniu energii dostępnej przez ERS (2,75 MJ/okrążenie w porównaniu do 3,02 MJ/okrążenie w przypadku najbardziej ukaranego modelu TS050 na torze Fuji), podczas gdy dwa japońskie LM P1 będą mogły liczyć na przepływ paliwa zmniejszony do 74 kg/h. Kołnierz paliwowy jest ustawiony na 19,60 mm w porównaniu do 19,95 mm w najbardziej ukaranej Toyocie na torze Fuji.
W przypadku niehybrydowych LM P1 Rebellion R13 zostanie obciążony do 862 kg i spowolniony o 0 na okrążeniu, podczas gdy Ginetta G89-LT-P60 nr 1 straci sześć kilogramów, teoretycznie tracąc 5. Jedynie Ginetta nr 0 nie będzie karana pod względem masy całkowitej.
Na koniec zwróć uwagę na GTE Pro, że plikAston Martin Vantage straci w Chinach jeden litr pojemności zbiornika.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)