Znak połowy 24 godziny Le Mans Rok 2019 (Sarthe) zbiega się ze znaczącym wyjaśnieniem w większości kategorii. Chodzi o przyjazd kilku samochodów bezpieczeństwa w związku z gwałtownym zjazdem Marco Sorensena z toru (Aston Martin) w Indianapolis tuż po północy.
A teraz siostrzany samochód, tzw @AMR_Oficjalny Vantage nr 95 wjechał szeroko w Indianapolis. Jesteśmy obecnie w trakcie procedury SC.#WEC #LEMANS24 #SuperFinał pic.twitter.com/pr7gwqZEDU
- WEC (@FIAWEC) 15 czerwca 2019
O ile Duńczyk wyszedł bez szwanku, o tyle wyścig dla LM P2, GTE Pro i GTE Am został całkowicie zmodyfikowany ze względu na neutralizację. Tym samym Aurus 01 z G-Drive Racing był dwie minuty przedAlpine przez Signatech Alpine ponieważ pomiędzy obydwoma prototypami wstawiono samochód bezpieczeństwa!
Même punition en GTE Pro, où seuls la Porsche nr 92 i Ferrari nr 51 oddzielił się od reszty peletonu, który stracił przy tym ponad półtorej minuty. Wreszcie Keating Motorsport Ford GT zyskał dwie minuty na czele wyścigu za darmo.
Il n’y a guère qu’en LM P1 que l’incertitude reste totale, puisque les deux Toyota hybride se sont échangées à plusieurs reprises les commandes, au jeu des arrêts aux stands. Cette catégorie a d’ailleurs perdu deux éléments, et non des moindres, avec l’abandon sur accident de la BR Engineering n°17 du SMP Racing et le proto aligné par DragonSpeed sur souci de boîte de vitesses.
Długi slajd nr 17 @SMP_Racing na zakręcie karting !
Noc jest okrutna...# LeMans24 pic.twitter.com/huVCW1N2QA— 24-godzinny Le Mans (@24heuredumans) 15 czerwca 2019
To korzyść dla Rebellion, który w końcu odzyskuje miejsce na tymczasowym podium, z numerem 3 na trzecim miejscu, ponad dwa okrążenia za japońskimi liderami.
LM P2:
GTE Pro:
GTE Am:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)