Samochody bezpieczeństwa zmieniają rankingi w połowie wyścigu

Toyota z łatwością prowadzi w kategorii LM P1, natomiast kategoria GTE Pro zmierza w stronę pojedynku pomiędzy Porsche i Ferrari po kiepskim wyczuciu czasu przez samochód bezpieczeństwa.

opublikowany 16/06/2019 à 03:11

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Samochody bezpieczeństwa zmieniają rankingi w połowie wyścigu

Znak połowy 24 godziny Le Mans Rok 2019 (Sarthe) zbiega się ze znaczącym wyjaśnieniem w większości kategorii. Chodzi o przyjazd kilku samochodów bezpieczeństwa w związku z gwałtownym zjazdem Marco Sorensena z toru (Aston Martin) w Indianapolis tuż po północy. 

 

O ile Duńczyk wyszedł bez szwanku, o tyle wyścig dla LM P2, GTE Pro i GTE Am został całkowicie zmodyfikowany ze względu na neutralizację. Tym samym Aurus 01 z G-Drive Racing był dwie minuty przedAlpine przez Signatech Alpine ponieważ pomiędzy obydwoma prototypami wstawiono samochód bezpieczeństwa! 

Même punition en GTE Pro, où seuls la Porsche nr 92 i Ferrari nr 51 oddzielił się od reszty peletonu, który stracił przy tym ponad półtorej minuty. Wreszcie Keating Motorsport Ford GT zyskał dwie minuty na czele wyścigu za darmo.

Il n’y a guère qu’en LM P1 que l’incertitude reste totale, puisque les deux Toyota hybride se sont échangées à plusieurs reprises les commandes, au jeu des arrêts aux stands. Cette catégorie a d’ailleurs perdu deux éléments, et non des moindres, avec l’abandon sur accident de la BR Engineering n°17 du SMP Racing et le proto aligné par DragonSpeed sur souci de boîte de vitesses.

 

To korzyść dla Rebellion, który w końcu odzyskuje miejsce na tymczasowym podium, z numerem 3 na trzecim miejscu, ponad dwa okrążenia za japońskimi liderami.

LM P2:

GTE Pro:

GTE Am:

 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)