LM P2, LMDh, sterowniki… Po co przyszłość Alpine w wytrzymałości?

8 godzin w Bahrajnie było okazją do podsumowania przyszłości z Philippe’em SinaultemAlpine w Endurance, w oczekiwaniu na przybycie LMDh w 2024 r.

opublikowany 11/11/2022 à 12:52

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

LM P2, LMDh, sterowniki… Po co przyszłość Alpine w wytrzymałości?

Jaka przyszłość? Alpine w wytrzymałości? (Fot.: Jan-Patrick Wagner/DPPI)

Ostatnim wyścigiem w Bahrajnie jest 8-godzinny wyścigAlpine A480-Gibson, ten Rebellion R13 przemianowany i używany przez Alpine w Mistrzostwach ŚwiataWytrzymałość FIA od początku 2021 r. „Babcia” wkrótce będzie przechowywana w garażu, a LMDh planowany dopiero na 2024 r. Francuska marka musiała znaleźć rozwiązanie, aby utrzymać się w konkurencji w 2023 r. To przejdzie przez pudełko LM P2.

„Jesteśmy zawodnikami, wolimy brać udział w wyścigach niż je oglądać. Co jest dla nas istotne

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz