Nürburgring-H+2: Porsche pozostaje liderem

Choć wydarzenie zostało zneutralizowane przez żółty kolor Full Course, Porsche pozostaje w czołówce wraz z Markiem Webberem.

opublikowany 24/07/2016 à 15:12

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Nürburgring-H+2: Porsche pozostaje liderem

Niemiecka marka pozostaje liderem 6-godzinnego toru Nürburgring po drugiej godzinie wyścigu, pomimo problemów, które dotknęły 1:33 godziny wyścigu, Brendon Hartley ofiara powolnego przebicia opony i zmuszona do powrotu do boksów.

Mark Webber przejął obowiązki od Nowozelandczyka, aby rozpocząć swój pierwszy przejazd. Australijski kierowca, który uplasował się na szóstej pozycji, prowadzi obecnie przed dwoma Audi R18 z numerami 7 i 8, firmami Lotterer i di Grassi.

L’Audi R18 n°8 de Oliver Jarvis avait pourtant repris les commandes de l’épreuve face à la Porsche 919 Hybrid n°1 de Brendon Hartley après 1h15, en dépassant le Néo-Zélandais avant le freinage de la chicane du tracé allemand. Quelques instants plus tard, en profitant de la présence d’un attardé, André Lotterer avait également pris le meilleur sur la 919 championne du monde au freinage du premier virage, replaçant ainsi les deux LM P1 aux anneaux aux deux premières positions. Romain Dumas se classe quatrième avec la Porsche 919 Hybrid n°2 devant les deux Toyota TS050 Hybrid n°5 et n°6 de Davidson et Sarrazin.

W LM P2, G-Drive i nr 05 Oreca 26 pozostaje na prowadzeniu z Alexem Brundlem za kierownicą, przed Gibsonem 015S Lewisa Williamsona (Strakka Racing) iAlpine A460 nr 36 autorstwa Gustavo Menezesa. Należy pamiętać, że zawodnik nr 05 Oreca 44 z zespołu Manor został ukarany przejazdem za wykroczenie podczas postoju.

W GTE Pro,Aston Martin nr 95 autorstwa Nicki Thiim pozostaje liderem w swojej kategorii, wyprzedzając oba Ferrari 488 AF Corse nr 51 z Calado i nr 71 z Rigon. Pierwszy Ford GT, numer 66 Stefana Mücke, jest na czwartym miejscu.

Ford GT nr 67, który uległ pożarowi podczas swojej pierwszej wizyty w boksie, w końcu wrócił na tor po 23 minutach spędzonych w boksie, aby rozwiązać problem z zaworem zbiornika. Jednak Andy Priaulx kilka chwil temu zjechał swoim samochodem z powrotem do boksów.

Yutaka Yamagishi dominuje dzięki Corvette C7.R nr 50 Larbre Compétition w kategorii GTE Am, przed Porsche 911 RSR nr 78 KCMG Christiana Rieda i Astonem Martinem Vantage nr 98 Mathiasa Laudy. Ubiegając się o czołową trójkę, François Perrodo popełnił błąd z numerem 3 AF Corse Ferrari 458 Italia podczas hamowania przed szykaną i spowodował, że właśnie zakończył się żółty tor Full Course.

Ranking po dwóch godzinach

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz