Nürburgring-H+3: Porsche 919 prowadzi w połowie wyścigu

Pod koniec trzeciej godziny wyścigu, naznaczonej neutralizacją w celu oczyszczenia toru, Porsche nadal zachowuje kontrolę nad 6-godzinnym torem Nürburgring, ale ze zmianą lidera.

opublikowany 24/07/2016 à 16:00

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Nürburgring-H+3: Porsche 919 prowadzi w połowie wyścigu

Neel Jani sur la Porsche 919 Hybryda nr 2 wykorzystał żółty tor Full Course i powrócił na prowadzenie i prowadzi w wyścigu przed Timo Bernhardem z numerem 1. Dwa Audi R18 Lucasa di Grassiego i Marcela Fässlera tracą ponad 25 sekund do czołowego duetu.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota TS050 Hybrid restent 5e et 6e et ne semblent pas en mesure de hausser le rythme pour revenir dans le sillage des Porsche et des Audi, malgré une stratégie décalée. La n°5 a été contrainte de changer son museau, suite à un contact avec un retardataire.

Jednak sytuacja w LM P2 uległa zmianie, ponieważ Oreca 05 nr 26 zespołu G-Drive Racing, który dominował przez pierwsze dwie godziny wyścigu, został wepchnięty do pudełka. Mechanicy pracowali nad tylną częścią prototypu Var, najwyraźniej z powodu problemu ze skrzynią biegów.

L 'Alpine A460 nr 36 autorstwa Gustavo Menezesa skorzystał z okazji, aby przejąć kontrolę nad wyścigiem, po czym oddał prowadzenie w kategorii Gibsonowi 015S firmy Strakka Racing, który właśnie się zatrzymał i zwrócił swoją pozycję LM P2 firmy Signatech-Alpine. Trzecia jest drużyna Manor z numerem 05, Oreca 44, która wyprzedza pierwszego Ligiera JS P2 z RGR Bruno Senny by Morand.

Ford odzyskał przywództwo w GTE Pro z GT nr 66 Pla – Mücke. Walka jest zacięta, ponieważ pierwsze trzy samochody są trzymane w czasie krótszym niż trzy sekundyAston Martin Punkt widokowy nr 95 autorstwa Thiima – Sorensen przed Ferrari 488 AF Corse nr 51 autorstwa Bruni – Calado. Drugie Ferrari nr 71 Birda – Rigon jest na czwartym miejscu.

Mathias Lauda zapewnił Astonowi Martinowi Vantage nr 98 czołowe miejsce w kategorii GTE Am przed Porsche 911 RSR nr 78 KCMG Christiana Rieda, natomiast Yutaka Yamagishi spadł na trzecie miejsce za Corvette C7.R nr 50 z Larbre Compétition.

Ranking po trzech godzinach

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz