Oreca – Peugeot, umowa długoterminowa

Oprócz wypuszczenia Peugeota 908 HDi FAP w sezonie rajdowym 2010, Oreca związała się z Peugeotem w dłuższej perspektywie. Zespół Var będzie wyposażał prototypy budowane w Signes w silniki Peugeot począwszy od sezonu 2011.

opublikowany 17/12/2009 à 15:58

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Oreca – Peugeot, umowa długoterminowa

Oreca z biegiem lat jest na dobrej drodze, aby stać się jednym z najbardziej znanych zespołów w świecie sportów wytrzymałościowych. Po obiecującym początku 2008, a następnie pełnym satysfakcji sezonie 2009, zespół Huguesa de Chaunaca dokonał zdecydowanego zwrotu w swoich postępach w wytrzymałości.

Po odziedziczeniu Peugeot 908 HDi FAP „prywatny” na sezon 2010, informację, którą AUTOhebdo.fr ujawnił Państwu w ten czwartkowy poranek, Oreca zobaczy swoje „własne” prototypy wyposażone w silniki Peugeot, z sezonu 2011. Przyszły silnik Lwa firma odniesie zatem korzyści z nowego prototypu opracowanego przez zespół Var, Oreca 02.

« Oreca 02 będzie wyposażona w nowy silnik, który Peugeot przygotowuje na rok 2011, to coś wyjątkowego, deklaruje na stronie internetowej zespołu Hugues de Chaunac, prezes Oreca. To porozumienie, które wiele dla nas znaczy. Nie chodzi tylko o ściganie się 908 w sezonie 2010. To nawiązanie bardzo ścisłej współpracy z bardzo dużym producentem, Peugeotem, najlepszym pod względem wytrzymałości i najlepszym silnikiem. Dla Oreca to niezwykła wiadomość, która otwiera przed nami nowe horyzonty. »

Jeśli chodzi o działanie Peugeota 908, Hugues de Chaunac potwierdza, że 24 godziny Le Mans będzie punktem kulminacyjnym kolejnego sezonu tej współpracy. „ Program koncentruje się wokół 24-godzinnego wyścigu Le Mans, potwierdza prezes Oreca, ale także w wyścigach Le Mans Series, takich jak Eight Hours of Paul-Ricard i 1000 km Spa, a także w trzech innych wyścigach LMS. Jest to zatem program skupiający się na Le Mans i LMS. »

Hugues de Chaunac potwierdza nawet, że porozumienie osiągnięte w zakresie silnika pomiędzy Peugeotem i Orecą było kluczowe dla dobrej kontynuacji długodystansowego zespołu Var. „ Oreca wykazała się umiejętnością prowadzenia samochodu. Ale jeśli chcesz grać w dużych ligach, musisz mieć ten sam silnik, co najwięksi gracze. Następnie do nas należy zademonstrowanie naszych możliwości, ale bez silnika dużego producenta Oreca nie miałaby swojego miejsca w wytrzymałości i nie byłaby w stanie kontynuować działalności. Jest to bardzo ważna zmiana przewidziana na rok 2011. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz