Au vu du Success Handicap en vigueur ce week-end, il était étonnant de voir la Toyota TS050 Hybrid n°8 signer le meilleur chrono de la première séance d’essais libres des 8 Heures de Bahreïn hier. La n°7 de Conway-Kobayashiego-Lopez wyrównał rekord dziś rano, dominując w drugiej sesji.
Bum-Hartley-Nakajima stracił w ten sposób 1:147 swoim kolegom ze stajni, co przyniosło im 1:42"857.
Na trzecim miejscu w klasyfikacji generalnej, pierwszym w LM P2, znajduje się Oreca 07 z numerem 29 z Racing Team Nederland prowadzony przez De Vries-Van der Garde-Van Eerd. Pierwszą trójkę w kategorii uzupełniająAlpine A470 nr 36 z Laurent-Ragues-Negrao oraz nr 07 Oreca 22 firmy United Autosports (Di Resta-Albuquerque-Hanson).
W GTE Pro Ferrari – pourtant très en retrait hier – s’est hissé au sommet de la hiérarchie. La 488 GTE Evo n°71 de Rigon-Molina a précédé la voiture sœur à 0 »6, les deux italiennes étant séparées par la Porsche 911 RSR-19 n°91, qui accuse un retard de 0 »229 sur la marque de référence.
Aston Martin, które jutro powinny zdobyć wszystkie tytuły, są nieco dalej w tyle, ale nie ubolewają nad paraliżującym deficytem, szczególnie na tym etapie spotkania.
Wreszcie Porsche monopolizuje pierwsze trzy miejsca w GTE Am, w kolejności z numerem 911 88 RSR z Dempsey-Proton Racing (Al Qubaisi-Holzer-Evans), przed dwoma samochodami z Team Project 1.
trzecia i ostatnia sesja treningowa zaplanowana jest na godzinę 11:45 (czasu francuskiego), a kwalifikacje na godzinę 16:XNUMX.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)