Po Signatech, TDS i Boutsen Energy zespół Pecom Racing jest czwartym zespołem, który zdecydował się na pakiet Oreca 03-Nissan. Trzeba przyznać, że francuskie podwozie napędzane japońskim silnikiem okazało się szczególnie wydajne w zeszłym sezonie, wyraźnie przewyższając Lolę B11/40-Judd z Pecom Racing. „Widzieliśmy wydajność Oreca 03 w tym sezonie i naszym zdaniem była to najlepsza decyzja, jaką mogliśmy podjąć, podkreśla szef Amato Ferrari. Wybór ten był motywowany konkurencyjnością i niezawodnością Oreca 03. Ja również miałem okazję odwiedzić Oreca i odkryłem tam kilka imponujących instalacji. Z Luisem Perez Companc (która finansuje projekt. Przyp. red.), byliśmy przekonani, że to słuszna decyzja. »
Przypominamy, że zespół, będący filią AF Corse, zaufa Francuzowi Soheilowi Ayariemu, Niemcowi Pierre’owi Kafferowi i Argentyńczykowi Luisowi Perez-Compancowi. W tym miesiącu żołnierze Amato Ferrari udali się na tor Paul-Ricard, aby przeprowadzić test swojego nowego samochodu, przed udaniem się na hiszpański tor Jerez, aby przeprowadzić pierwszą sesję testową. „Sesja wypadła dobrze, kontynuuje Amato Ferrari. Próbowaliśmy zrozumieć, jak działa samochód. Udało nam się przejechać nie mniej niż 1200 kilometrów bez najmniejszego problemu. Jesteśmy zadowoleni. Soheil dobrze zna ten samochód. Podobnie jak cały zespół, Luis i Pierre zostali przekonani. Doceniali jego zachowanie i mieli dobre odczucia. Byliśmy sami na torze, ale uważamy, że byliśmy szybcy. » Jaki zatem będzie cel na rok 2012? „Celujemy w tytuł. Wiemy, że będzie to trudne, stawić czoła trudnej konkurencji, ale chcemy zdobyć mistrzostwo. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)