Pescarolo: „Powrót w kilku etapach”

Kiedy na liście zgłoszeń do 24-godzinnego wyścigu Le Mans ogłoszono nazwę zespołu Pescarolo, Henri Pescarolo odetchnął z ulgą.

opublikowany 09/02/2011 à 16:16

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Pescarolo: „Powrót w kilku etapach”

Karta dotycząca roku 2010 została już odwrócona, a dziś rano podczas prezentacji uczestników 24-godzinnego programu w Maison de la Radio to wypoczęty człowiek odpowiedział na nasze pytania.

Rok temu żaden Pescarolo z twojego zespołu nie stanął na starcie 24 godziny Le Mans. Rok 2011 oznacza odrodzenie Pescarolo Sport. Czy potrzebujesz ulgi po trudnych chwilach?
Oczywiście, że tak. Nie było łatwo wyrwać się z tego bałaganu. Odbywało się to w kilku etapach, z których pierwszym była interwencja Joëla Rivière’a, który zaproponował przejęcie majątku Pescarolo Sport. Ten krok był ważny, konieczny, ale niewystarczający, ponieważ konieczne było znalezienie budżetu na ponowne uruchomienie zespołu. Ponieważ pracownicy byli bezrobotni, trzeba było ich ponownie zatrudnić. Podobnie jak oba samochody musiały zostać odzyskane. To właśnie wtedy, dzięki naszej współpracy z Autovision, mogliśmy całkowicie odnowić zespół i przygotować się na rok 2011. Co więcej, pracuję już nad rokiem 2012.

Była silna mobilizacja, aby nie dopuścić do zniknięcia Pescarolo Sport!
Ten impet zaczął się, gdy doktor Ullrich, na podium ostatnich 24-godzinnego wyścigu Le Mans, był na tyle miły, że powiedział mi, że musi pomóc mi wrócić w 2011 roku. Potem stowarzyszenie Pescarolo 2011 było niezwykłe i pozwoliłem mi wznowić wyścig mimo że nie miałem jeszcze żadnego sponsora. Dziś możemy liczyć na wsparcie 1200 członków. W odpowiedzi na ten entuzjazm przybyli partnerzy, koncentrując swoją komunikację wokół naszej przygody, niezależnie od tego, czy byli wcześniej zaangażowani w sporty motorowe, jak Autovision.

Obok Manu Collarda i Christophe Tinseau, zdecydowaliście się zaufać Julienowi Jousse. Czy możesz wyjaśnić ten wybór?
Zawsze starałem się promować młodych pilotów, szczególnie w sektorze Elfów. Mój wybór padł zatem na Juliena Jousse, który wystartuje w całych mistrzostwach LMS oraz w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Pracował z Lucem Alphandem przez dwa lata i spisał się bardzo dobrze jednomiejscowy. To jest dokładnie ten typ kierowcy, którego zawsze starałem się wspierać. Kontynuujemy ten temat z bardzo silną załogą, co dowodzi, że mamy w Pescarolo Team Autovision prawdziwe ambicje.

Jaki jest program testów od teraz do pierwszej rundy LMS w Castellet 3 kwietnia?
Nie rozpoczęliśmy jeszcze testów, ponieważ John Judd jest wciąż w fazie transformacji silnika. Ze względu na przepisy musimy zmniejszyć pojemność skokową, która wyniesie 5,0 litra zamiast 5,5 litra, ponieważ nałożone małe kołnierze powodowały duże wibracje tego ostatniego. Dlatego blok nadal znajduje się na ławce rezerwowych. Powinniśmy ścigać się pod koniec lutego, aby być gotowym na testy LMS w Paul Ricard na początku marca.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz