Zakryj tylne skrzydło, którego nie widzimy. Dostrzeżono wypełnianie asfaltu toru Paul Ricard (Var) pod koniec 2023 r. podczas prywatnych testów, nowa wersja Peugeota 9X8 rzeczywiście będzie miał tylny element aerodynamiczny w 2024 r.
Od swojego debiutu podczas 6-godzinnego wyścigu na Monzy w 2022 r. Lioness ze swoimi wyjątkowymi krzywiznami prawie nie zakłóciła czasów ani nie wyróżniała się swoją wytrzymałością. Świadczy o tym choćby skromne podium zdobyte (we Włoszech w zeszłym roku) w ciągu półtora roku.
Peugeot dlatego zdecydował się zrewidować swój egzemplarz, głównie poprzez dodanie tylnego skrzydła, którego do tej pory brakowało 9X8.
Podczas wirtualnego okrągłego stołu zorganizowanego w najbliższą środę, 24 stycznia, Paul di Resta, kto pojedzie na trasie nr 94 z Loïcem Duvalem i Stoffelem Vandoorne w 2024 r., mówił o tej zmianie filozofii… jednocześnie odmawiając komentarza na temat swojej obecności w zawodach.
« Sposób działania naszego samochodu bardzo różnił się od innych, powiedział były kierowca Force India i Williams (59 wyjazdów w latach 2011-2017).
Zasady zostały ustalone dawno temu i taki właśnie kierunek przyjęliśmy w przypadku samochodu, z którego korzystaliśmy w zeszłym roku.
W trakcie rozwoju byli w stanie dostrzec słabości w porównaniu z naszymi rywalami. Nigdy nie należy lekceważyć konkurencji, ponieważ ona zawsze posuwa się do przodu.
Nowe odniesienie Toyota zaprezentowany w zeszłym roku w Sebring pokazał różnicę, jaką można zrobić pomiędzy samochodami.
Estetycznie będzie trochę inaczej, ludzie zobaczą jedno (tylne skrzydło. wyd.) i wyrobimy sobie opinię na ten temat, ale dla nas chodzi o to, aby czucie za kierownicą było dobre.
Jeśli da się kierowcy więcej pewności, robi to dużą różnicę Wytrzymałość. "
Di Resta ma nadzieję, że wprowadzone zmiany pozwolą marce Sochaux zbliżyć się do czołówki, nawet jeśli w 2024 r. konkurencja wzrośnie wraz z pojawieniem sięAlpine, BMW i Lamborghini w WEC.
« Wrażenia są bardzo różne– dodał Szkot o nowym Peugeocie 9X8. Dla kierowcy samochód daje więcej informacji o kierunku, w jakim chcemy podążać.
Nowy zespół zaprojektował ten samochód i zebrał teraz dane potrzebne do dalszych prac. Używają ich i to jest główna poprawa. »
Czas pokaże, czy Peugeot 9X8 2.0 zostanie zatwierdzony na czas przed rozpoczęciem WEC 2024, 1812 km Kataru, które odbędą się w najbliższą sobotę 2 marca.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)