Peugeot nadal rozważa powrót do Wytrzymałość. Lew waha się między dwiema przyszłymi pierwszymi kategoriami, LMDh i LMH, podczas gdy ACO iIMSA udało się osiągnąć zbieżność obu kategorii które przejdą przez wspólną masę, moc i osiągi aerodynamiczne.
Jean-Marc Finot, dyrektor ds. sportów motorowych Grupy PSA, z zadowoleniem przyjmuje postęp w projekcie.
„Z zainteresowaniem śledziliśmy ewolucję przepisów LMHy i zbieżność między tym rozporządzeniem a przepisami LMHyp. Jesteśmy zadowoleni z ogłoszenia A.C.O/IMSA/ WEC, w szczególności potwierdzenie kwestii technicznych związanych z BOP, co zapewni uczciwość sportową pomiędzy obiema kategoriami.– wskazał.
„Konieczna była konwergencja przepisów dotyczących wspólnej masy, mocy i parametrów aerodynamicznych i udało się to osiągnąć. Konieczne będzie zapewnienie, aby zastosowanie dwóch referencyjnych tuneli aerodynamicznych nie spowodowało zakłócenia równowagi wydajności; wiemy, że kalibracja tych instalacji jest zawsze bardzo trudnym zadaniem. Wkrótce powinny być dostępne najnowsze elementy ekonomiczne umożliwiające przeprowadzenie pełnej oceny. Peugeot w odpowiednim czasie ujawni swój wybór co do kategorii, w której Marka powróci do Endurance w 2022 roku., powiedział.
Na poznanie decyzji Peugeota co do swojej przyszłości w Endurance będziemy zatem musieli jeszcze poczekać, zwłaszcza że postęp prac został spowolniony przez pandemię koronaawirusa.
„W okresie izolacji projekt Endurance poszedł we właściwym kierunku. Pomimo odległości pracownicy pozostali zjednoczeni i zmotywowani, a działalność badawczo-rozwojowa była kontynuowana zdalnie dzięki zasobom udostępnionym przez Groupe PSA. Można wyjaśnić wpływ kryzysu zdrowotnego na nasze planowanie projektu. Cel jest nadal obecny w 2022 r.” dodał Jean-Marc Finot.
„Sytuacja, przez którą przechodzimy, jest bezprecedensowa, przypomniał sobie. W przypadku WEC, podobnie jak w przypadku innych mistrzostw, promotorzy, organizatorzy i federacje zdali sobie sprawę, że wymagania dotyczące rentowności marketingowej w sportach motorowych będą większe. Pokryzysowy sport motorowy będzie musiał wykazać się większą odpowiedzialnością społeczną i środowiskową, a jego koszty będą musiały zostać znacznie obniżone. Nie powinniśmy wahać się przed wprowadzeniem zmian: priorytetem powinna być atrakcyjność i widowiskowość, a nie nieuzasadniony rozwój technologiczny, którego doświadczyliśmy. Trwa wyścig z czasem, który ma zapewnić stabilność sektora. To dzięki sprostaniu tym wyzwaniom federacje, promotorzy, organizatorzy, producenci, zespoły, kierowcy i kibice będą mogli kontynuować tę wspaniałą przygodę. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)