Peugeot zadowolony z zapowiedzi w LMH i LMDh

Dyrektor ds. sportów motorowych Grupy PSA Jean-Marc Finot potwierdza, że ​​Peugeot z radością przyjmuje ogłoszenia dotyczące kategorii LMH i LMDh.

opublikowany 11/05/2020 à 19:43

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Peugeot zadowolony z zapowiedzi w LMH i LMDh

Peugeot nadal rozważa powrót do Wytrzymałość. Lew waha się między dwiema przyszłymi pierwszymi kategoriami, LMDh i LMH, podczas gdy ACO iIMSA udało się osiągnąć zbieżność obu kategorii które przejdą przez wspólną masę, moc i osiągi aerodynamiczne.

Jean-Marc Finot, dyrektor ds. sportów motorowych Grupy PSA, z zadowoleniem przyjmuje postęp w projekcie.

„Z zainteresowaniem śledziliśmy ewolucję przepisów LMHy i zbieżność między tym rozporządzeniem a przepisami LMHyp. Jesteśmy zadowoleni z ogłoszenia A.C.O/IMSA/ WEC, w szczególności potwierdzenie kwestii technicznych związanych z BOP, co zapewni uczciwość sportową pomiędzy obiema kategoriami.– wskazał.

„Konieczna była konwergencja przepisów dotyczących wspólnej masy, mocy i parametrów aerodynamicznych i udało się to osiągnąć. Konieczne będzie zapewnienie, aby zastosowanie dwóch referencyjnych tuneli aerodynamicznych nie spowodowało zakłócenia równowagi wydajności; wiemy, że kalibracja tych instalacji jest zawsze bardzo trudnym zadaniem. Wkrótce powinny być dostępne najnowsze elementy ekonomiczne umożliwiające przeprowadzenie pełnej oceny. Peugeot w odpowiednim czasie ujawni swój wybór co do kategorii, w której Marka powróci do Endurance w 2022 roku., powiedział.

Na poznanie decyzji Peugeota co do swojej przyszłości w Endurance będziemy zatem musieli jeszcze poczekać, zwłaszcza że postęp prac został spowolniony przez pandemię koronaawirusa.

„W okresie izolacji projekt Endurance poszedł we właściwym kierunku. Pomimo odległości pracownicy pozostali zjednoczeni i zmotywowani, a działalność badawczo-rozwojowa była kontynuowana zdalnie dzięki zasobom udostępnionym przez Groupe PSA. Można wyjaśnić wpływ kryzysu zdrowotnego na nasze planowanie projektu. Cel jest nadal obecny w 2022 r.” dodał Jean-Marc Finot.

„Sytuacja, przez którą przechodzimy, jest bezprecedensowa, przypomniał sobie. W przypadku WEC, podobnie jak w przypadku innych mistrzostw, promotorzy, organizatorzy i federacje zdali sobie sprawę, że wymagania dotyczące rentowności marketingowej w sportach motorowych będą większe. Pokryzysowy sport motorowy będzie musiał wykazać się większą odpowiedzialnością społeczną i środowiskową, a jego koszty będą musiały zostać znacznie obniżone. Nie powinniśmy wahać się przed wprowadzeniem zmian: priorytetem powinna być atrakcyjność i widowiskowość, a nie nieuzasadniony rozwój technologiczny, którego doświadczyliśmy. Trwa wyścig z czasem, który ma zapewnić stabilność sektora. To dzięki sprostaniu tym wyzwaniom federacje, promotorzy, organizatorzy, producenci, zespoły, kierowcy i kibice będą mogli kontynuować tę wspaniałą przygodę. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz