Po przegranej 6-godzinnym wyścigu na Silverstone w końcowych momentach wyścigu, Porsche a concédé une seconde défaite en 2017 face à sa rivale Toyota à Spa le week-end dernier.
Marka Weissach, która w ramach przygotowań do premiery przygotowała swoje dwa modele 919 Hybrid wyposażone w zestaw aerodynamiczny o niskim oporze 24 godziny Le Mans, nie był w stanie osiągnąć w Ardenach poziomu osiągów dwóch TS050 Hybrid nr 8 i nr 7, wyposażonych dla Silverstone i Spa w zestaw o dużej sile docisku.
Jednak Porsche pozostaje pewne co do wyboru zestawu aerodynamicznego przed klasykiem Le Mans (17–18 czerwca), zwłaszcza po porównaniu wyniku z Toyotą nr 9, również startującą w typowej konfiguracji Le Mans.
„Po raz kolejny oba samochody ukończyły wyścig bez problemów technicznych i zdobyły punkty na drodze do mistrzostw, – mówi szef zespołu Andreas Seidl. Nie mogliśmy dorównać prędkości Toyotom przy ich zestawie dużej siły docisku, ponieważ nasze opony były po prostu bardzo zużyte.
Ale mieliśmy pod kontrolą trzecią Toyotę, tę z zestawem o niskim docisku. Uwzględniając czas, który straciliśmy w boksach z powodu przebicia, nasz występ był przyzwoity. »
Próba generalna przed 24 Godzinami
Teraz Porsche skupi się teraz na testach wytrzymałościowych w Hiszpanii, na torze Motorland w Aragonii. 30-godzinna sesja poświęcona będzie programowi Weissach, który ma jak najlepiej przygotować się do obrony swojej podwójnej korony w Sarthe po sukcesach odniesionych w latach 2015 i 2016.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)