Najlepszy czas wczoraj, Porsche potwierdziła dziś swoje dobre intencje. Hybryda nr 919 1 Bernharda-Hartleya-Webbera ustanowiła najlepszy czas w trzeciej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem w Meksyku z czasem 1:25”387. Aktualni mistrzowie świata byli zaledwie 0 cala przed Audi R118 z numerem 18 z Fässler-Lotterer-Tréluyer. Następnie przy 7 »0 i 286 »0 R460 nr 18 Di Grassi-Duval-Jarvis i 919 Hybrid nr 2 Dumasa-Janiego-Lieba.
Les deux Toyota TS050 Hybrid traci ponad sekundę do niemieckich rywali. Przebudowany w ciągu nocy na nowym jednokadłubowcu, numer 6 Conway-Kobayashiego-Sarrazin pokonał numer 5 Bum-Nakajima.
W LM P2 Oreca 05 odzyskały swój blask. Zawodnik G-Drive Racing nr 26 ustanowił wzorcowy czas w 1:35”555. Trio A. Brundle-Rast-Rusinov odepchnęło swojego rywala o tytuł, czyli samochód zgłoszony przez Signatech, o prawie pół sekundy. Alpine dla Menezesa-Lapierre-Richelmi. Pierwszą piątkę uzupełnia Gibson 015S od Strakka Racing i Greaves Motorsport, a także Ligier JS P2 z numerem 31 od Extreme Speed Motorsports.
Aston Martin w dalszym ciągu dominuje w GTE Pro, ale tym razem najszybszy był numer 97 Stanaway-Thiim z czasem 1:39”496. Forda i Ferrari został przesunięty o ponad sekundę, a Porsche 911 RSR z numerem 77 Dempsey-Proton Racing awansowało na czwarte miejsce w tej kategorii.
Dzięki czasowi 1:41”823 Porsche 911 RSR z Abu Dhabi-Proton Racing powierzone Al Qubaisi-Heinemeier Hansson-Long wyróżniło się w GTE Am, pokonując Astona Martina z numerem 98 i 911 Gulf Racing z numerem 86. RSR.
Poważne rzeczy rozpoczną się dziś po południu od kwalifikacji zaplanowanych na 21:10 czasu francuskiego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)