Wyprzedzony przez Audi podczas pierwsza darmowa sesja treningowa des 6 Heures de Mexico, Porsche a retrouvé le sommet du classement à l’occasion de la deuxième. La 919 Hybrid n°2 de Dumas-Jani-Lieb a bouclé un tour du Autódromo Hermanos Rodríguez en 1’25 »810 et a devancé la voiture-soeur de 0 »248. A 0 »710 de la marque de référence, on retrouve la R18 n°8 de Di Grassi-Duval-Jarvis. Suivent la R18 n°7 de Fässler-Lotterer-Tréluyer et la Toyota TS050 nr 5 z Bum-Davidson-Nakajima. Ale Japończycy wykazują deficyt w wysokości 0”904.
U siebie RGR Sport wyróżnił się w LM P2, ustanawiając najlepszy czas 1:35”507. Trio Albuquerque-Gonzalez-B. Senna wyprzedził dwa modele Oreca 05, a mianowicie modele G-Drive Racing i Manor.
Chociaż mają być karani wysokością, ponieważ mają silnik atmosferyczny, Aston Martin Vantage w dalszym ciągu dominuje w GTE Pro, z niewielką przewagą nad numerem 95 w Sorensen-Thiim. Pierwszą trójkę uzupełniają Ferrari 488 nr 51. Pierwszy Ford GT, numer 66 z Mücke-Pla, traci trzy dziesiąte sekundy do czołowego Astona Martina.
W GTE Am pierwsza trójka wygląda podobnie jak w pierwszej sesji, a mianowicie Gulf Racing Porsche 911 RSR na czele, przed Abu Dhabi-Proton Racing i Aston Martinem z numerem 98.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)