Les deux Toyota TS050 Hybrid ont dominé la première matinée du Prologue, sur le circuit de Barcelone. Le meilleur chrono est à mettre au crédit de la n°7 de Conway-Lopez-Kobayashiego w 1'37” 000. Jest 0”267 przed numerem 8 cali Bum-Nakajima-Hartley oraz 1”6 i 2”1 dwa Rebellion R13.
Posłuchajcie naszego # TS050 HYBRYDA pozostawiając @Circuitcat_pol w trybie elektrycznym!
To nasz japoński duet @kamui_kobayashi & @kazuki_info którzy są obecnie na dobrej drodze. #Toyota #Prolog2019 #ToyotaGAZOORWyścig #PrzesuwanieLimitówDlaLepszego pic.twitter.com/QjGEiIfww0
— Wyścigi TOYOTA GAZOO WEC (@Toyota_Hybrid) 23 lipca 2019 r.
Podczas swojego pierwszego występu w LM P2 drużyna United Autosports wspięła się na szczyt hierarchii z czasem 1:33:344. Trio Albuquerque-Hanson-Di Resta poprzedzaAlpine A470 nr 36 i 07 nr 29 należące do Racing Team Nederland.
W GTE Pro oba Ferrari 488 mènent la danse, l’avantage allant à la n°51 de Pier Guidi-Calado en 1’44 »040. Suivent les deux nouvelles Porsche 911 RSR, alors que l’unique Aston Martin Vantage AMR podnosi tył z opóźnieniem 1”120.
A teraz… #WEC Pole GTE Pro sezonu 8. #Prolog2019 @Porsche @AMR_Oficjalny @FerrariRaces pic.twitter.com/NwM7r66bjZ
- WEC (@FIAWEC) 23 lipca 2019 r.
Aktualny mistrz Project 1 nie wdaje się w szczegóły, monopolizując dwa pierwsze miejsca w GTE Am przed kolejnym 911 RSR, numerem 77 firmy Dempsey-Proton Racing. Ferrari 488 GTE nr 83 firmy Collard-Perrodo-Nielsen jest szóste w klasie.
Druga sesja tego dnia rozpocznie się o godzinie 17:21 i zakończy o XNUMX:XNUMX.
Wyniki WEC 2019 przedłużony dzień 1 rano:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)