W 2023 roku zespół Konkurs protonowy aura fort à faire. Non content de rester cliente de la prestigieuse marque Porsche en GT, la formation allemande a décidé de participer au Championnat du monde d’endurance (WEC), ale takżeIMSA przez Atlantyk nie jednym, ale dwoma Porsche 963 LMDh.
„Dla nas ten kamień milowy oznacza początek nowej ery, z dumą deklaruje Christian Ried, jeden z dwóch liderów drużyny Proton Competition wraz ze swoim bratem Michaelem Riedem. „Po ponad 25 latach sukcesów w sportach motorowych w klasie GT w Porsche, jesteśmy szczęśliwi, że możemy podjąć nowe wyzwanie w klasie GTWytrzymałość na wysokim poziomie i ścigać się o zwycięstwa w klasyfikacji generalnej w dwóch głównych mistrzostwach świata w wyścigach długodystansowych”.
‼️NAJNOWSZE WIADOMOŚCI‼️
Nowy rozdział w pełnej sukcesów historii sportów motorowych rozpoczyna się w 2023 roku #KonkursProtonowy, kiedy Zespół awansuje do elitarnej klasy wyścigów samochodów sportowych dwoma Porsche 963.
Pełny PR przeczytasz tutaj:https://t.co/w5NRpf2bhV@Customer_Racing @FIAWEC @IMSA pic.twitter.com/eOJONsJTVn
— Zawody Protonowe (@ProtonRacing) Listopad 15, 2022
Proton Competition nie rezygnuje jednak z Grand Touring, ale nie wyjaśnia jeszcze szczegółowo kontynuacji programu w GTE Am, kategorii, którą niemiecki zespół prowadzi od początku WEC w 2012 roku.
CZYTAJ TAKŻE > Opóźnienie zespołów klientów Porsche w LMDh
Jednak harmonogram zawodów Proton wygląda na bardziej niż napięty. Rzeczywiście, opóźniona dostawa niemieckich prototypów może uniemożliwić zespołowi klienta, a także innemu partnerowi WEC, angielskiemu zespołowi Jota, rozpoczęcie inauguracyjnej rundy 2023 w Sebring (Floryda, 17 marca). Czy będą miesiąc później na starcie 6-godzinnego wyścigu w Portimão (Portugalia, 16 kwietnia)?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)