Często opisywany jako nieuczciwy szef, „niekompetentny” i „nieuczciwy”, Jean Py miał głos tylko kilka razy, aby się wytłumaczyć. Szef Sora Composites, kupił Pescarolo Sport jeszcze przed zejściem zespołu do piekła. Nie mogąc prowadzić swoich samochodów w 2010 roku, zespół Sarthe został postawiony w stan likwidacji przed aukcją majątku firmy.
15 października Jacques Nicolet i Joël Rivière kupili wszystkie wystawione na aukcji aktywa za 400 000 euro, a następnie zwrócili klucze do warsztatu Henriemu Pescarolo, aby ten mógł odbudować konkurencyjny zespół. Rekordzista udziału w 24 godziny Le Mans był zatem zachwycony możliwością przejęcia przywództwa zespołu Pescarolo, podczas gdy podkreślając rolę Jeana Py w upadku stajni.
« Kupiłem firmę za symboliczne euro ale przejąłem też 660 000 euro długu, wyjaśnia Jean Py z Le Mans Racing. Włożyłem ponownie do firmy 1 250 000 euro. Gdy sytuacja została naprawiona, zespół musiał się samofinansować. Pomimo przekonujących wyników nie pojawili się nowi sponsorzy, a Henri Pescarolo odmówił zwrócenia się do płacących kierowców. W listopadzie 2009 roku zaczął zachowywać się jak ofiara, systematycznie wytykając palcem Sora Composites. Na oślep wpadłem w niezwykłą pułapkę. »
Jean Py wyjaśnia również, dlaczego chciał kupić zespół Sarthe i jakie korzyści dzięki temu dzisiaj zyskuje. „ Byłem zainteresowany industrializacją taniego prototypu, którego oczekiwało ACO. (?) Samochód szkolny pozwolił nam opracować procesy, które obniżyły koszty produkcji karbonowej skorupy. Dziś naszym know-how interesuje kilku producentów GT. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)