Jak na każdym spotkaniu mistrzostw świata w wyścigach długodystansowych, oczekiwano na BoP (Balance of Performance) dla 6-godzinnego wyścigu Fuji. Zwłaszcza, że następuje po wielkiej premierze Peugeot 9X8 podczas 6-godzinnego wyścigu na Monzy, 10 lipca. Do rundy rozgrywanej u podnóża słynnej japońskiej góry, gdzie zawodnicy znajdą drugą najdłuższą prostą w kalendarzu (1,5 km) po 24 godziny Le Mansmasa francuskiego Hypercara spadnie o 18 kg w porównaniu do debiutu w Lombardii (1 wobec 061 poprzednio). Jego moc (1 MJ/przekaźnik) i prędkość wyzwalania układu hybrydowego (079 km/h) nie ulegną zmianie.
W Toyota, la seule évolution se fera également sur la balance. La GR010 hybride se verra elle aussi délester de 18 kg, passant de 1 071 à 1 053. L’Alpine A480, zwycięski na Monzy i wiodący w mistrzostwach świata, straci moc, wzrastając z 795 do 752 MJ/sztafetę, wracając do poziomu podobnego do tego z 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Przypominamy, że Glickenhaus nie będzie podróżować na ziemię japońską.
Bilans wydajności Hypercar dla Fuji
BoP 6-godzinnego wyścigu Fuji dla GT
Quelques petits ajustements ont également eu lieu en GT : la Porsche 911 RSR-19 perdra cinq kilos (1 259 kg), mais pourra embarquer deux litres d’essence supplémentaires par relais (104), la Ferrari 488 GTE Evo pozostanie przy tej samej wadze, ale o trzy litry mniej na jeden przejazd (92), a Corvette C8.R będzie ważyć tylko o 10 kilogramów (1).
Po stronie Am Porsche będzie w stanie przewieźć 101 litrów benzyny na przekaźnik w porównaniu do 88 litrów Aston Martin i 89 dla Ferrari.
Równowaga wydajności LMGTE dla Fuji
CZYTAJ TAKŻE > Dries Vanthoor zastąpi René Rasta w Fuji
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)