Meilleur temps des EL1 et EL2, Rebellion a hissé à nouveau sa R13 au sommet lors de la troisième séance. Auteur d’un tour en 1’59 »605, le trio Menezes-Nato-Senna a devancé de respectivement 0 »438 et 0 »484 les deux Toyota TS050 Hybrid, la n°7 devançant la n°8.
Faktem pozostaje, że ukończono niewiele okrążeń, a hybrydowy model TS050 nr 8 był najbardziej pracowity w wyścigu z zaledwie 14 okrążeniami na liczniku. Rzeczywiście, czerwona flaga została wywieszona wkrótce po połowie sesji, po tym jak „rynnowa” brama poluzowała się w zakręcie 14.
W LM P2 Racing Team Nederland objął prowadzenie, zapominając o wyjeździe Fritsa van Eerda dziś rano w EL2. Oreca 07 nr 29 poprzedza egzemplarze wystawione przez United Autosports i Cool Racing, natomiast Signatech Alpine jest szósty.
Tak szybko dziś rano, Aston Martin opuściły Porsche briller et principalement la 911 RSR n°92 de Christensen-Estre, créditée d’un 2’14 »558. Suivent les deux Ferrari 488 GTE Evo z AF Corse, który zdominował GTE Am dzięki numerowi 83 Perrodo-Collarda-Nielsena.
Do zobaczenia o 18:00 na kwalifikacjach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)