Les 1000 km de Spa-Francorchamps étaient pour le Rebellion Racing l?occasion de tester en condition de course le nouveau package aéro de ses Lola B10/60 Toyota. Question résultats, l?objectif était double, conforter la 4e place de l?équipe en ILMC et revenir sur Pescarolo en LMS.
Niestety kontakt z wolniejszymi samochodami utrudniał płynną pracę szwajcarskich coupe. Nr 12 duetu Nicolas Prost-Neel Jani ostatecznie zajmie 7. miejsce, a 13. Jean-Christophe Boullion i Andrea Belicchi zajmą flagę w szachownicę na 9. miejscu.
„Poza kontaktem w ruchu oba samochody zachowywały się wzorowo i wykazały dobrą niezawodność mechaniczną, podkreśla kierownik zespołu Bart Hayden. Dzięki 24 godziny Le Mans w zaledwie cztery tygodnie, to największy pozytyw tego weekendu. W ILMC umocniliśmy naszą 4. pozycję w rankingach drużynowych. W LMS jesteśmy na dobrej pozycji do zwycięstwa w mistrzostwach zarówno w klasyfikacji zespołowej, jak i kierowców, a także powiększyliśmy przewagę Loli-Toyoty w mistrzostwach producentów. »
Szwajcarskiej drużynie nie pomógł w wykonaniu zadania numer 13, który wypadł z drogi podczas wolnych treningów w związku z problemem z drążkiem kierowniczym. Następne spotkanie to 24-godzinny wyścig Le Mans, podczas którego Jeroen Bleekemolen i Guy Smith będą odpowiednio wspierać zwykłe załogi Prost-Jani i Boullion-Belicchi.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną analizą 1000 km Spa-Francorchamps przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w Belgii w Waszym magazynie AUTOhebdo, który jutro będzie dostępny w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)