Sébastien Ogier, po symulatorze, tor

Siedmiokrotny rajdowy mistrz świata zasiądzie za kierownicą japońskiego Hypercara w niedzielę 7 listopada.

opublikowany 26/10/2021 à 14:31

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Sébastien Ogier, po symulatorze, tor

©Toyota Gazoo Racing

Dzień po 8-godzinnym wyścigu w Bahrajnie, jak już ujawniliśmy na naszych łamach kilka tygodni temu, Sebastian Ogier będzie zatem prowadzić zwycięski Hypercar na 24 godziny Le Mans ostatni sierpień. Gapençais w wyścigu o 8e poświęcony WRC, spędził dwa dni w symulatorze japońskiego zespołu w Kolonii (Niemcy), aby zapoznać się z prototypem. „ Sesja symulacyjna przebiegła dobrze, miło było pracować z zespołem i odkrywać GR010 Hybrid. Już czułem, że bardzo różni się od TS050 Hybrid, którym jeździłem na symulatorze w zeszłym roku. To dla mnie duże wyzwanie i ciężko pracuję, aby być gotowym na Bahrajn. Nie mogę się doczekać, żeby tam być », zareagował Sébastien Ogier.

Charles Milesi także na symulatorze

« To zaszczyt i przyjemność, którą interesuje się Sébastien OgierWytrzymałość, s’enthousiasme Pascal Vasselon, directeur technique de Toyota Gazoo Wyścigi. Powitaliśmy go już kilka miesięcy temu, aby wypróbował naszą wersję symulatora LM P1. To samo zrobił z nowym samochodem i poszło bardzo dobrze. Pojedzie w Bahrajnie i zobaczymy, czy potwierdzi, że mu się to podoba. »

W symulatorze w Kolonii wziął także udział inny Francuz, który dołączył do Toyoty podczas testu Rookie Test, Charles Milesi. „ Poszło całkiem nieźle, symulator pozwolił mi mieć pierwsze wrażenie, jak będzie wyglądał samochód, nawet jeśli nie będzie to w 100% rzeczywistość. Ogólne zachowanie pozostaje dość podobne do LM P2, ale czułem, że tak było więcej waga. Udało mi się zapoznać ze wszystkimi proceduramijeśli istnieje (obecny), wózek temu wiele rzeczy do nauczenia się. Mam kilkustronicową instrukcję do zapamiętania, więc będę dokładnie wiedział, co robić, gdy będę w samochodzie w Bahrajnie. » Czas więc na odrobienie pracy domowej przed wyruszeniem na szlak Sakhir.

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz