Obok behemotów Alpine, BMW i Lamborghini, Isotta Fraschini Milano będzie także jednym z nowicjuszy w kategorii Hypercar WEC ten sezon. Jak wyjaśniono, historyczny budowniczy dysponujący ograniczonymi środkami, który będzie pełnił rolę „małego kciuka”. Jean-Karl Vernay, na oficjalnej stronie Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA.
« Jesteśmy niezwykle zmotywowani i będziemy walczyć naszą bronią, – wyjaśnia Francuz. Oczywiście jesteśmy Dawidem przeciwko Goliatowi, małym kciukom, małemu budowniczemu, ale jest to tym bardziej motywujące i bardzo interesujące. Od nas zależy, czy maksymalnie wykorzystamy potencjał samochodu. Musimy zachować pokorę i jasność umysłu, ale damy z siebie wszystko, to wszystko, co możemy obiecać. »
Vernay jest pełen uznania dla Tipo 6 LMH. „ To piękny, dobrze zbudowany samochód, szybki i fiable– ocenia ten, kto odpowiadał za rozwój. Kiedy pierwszy raz miałam okazję w nim przejechać, od razu się w nim zakochałam. Ona jest fantastyczna. » W wieku 36 lat zwyciężczyni 24 godziny Le Mans w kategorii LMGTE Am w 2013 r. (za swój jedyny jak dotąd udział) będzie pełnił funkcję kapitana drogowego dla swoich młodych kolegów z drużyny Antonio Serravalle (21) i Carla Bennetta (19).
« Zawsze chciałem wrócić do Wytrzymałość, dodaje Jean-Karl Vernay, mistrz TCR w 2017 roku. To dyscyplina, w której myślę, że spisuje się najlepiej i naprawdę wykorzystuję 100% swojego potencjału. Powrót do Le Mans był dla mnie koniecznością, a jeszcze lepiej jest rywalizować w najwyższej kategorii. » Czy Isotta Fraschini, związana na tę przygodę z Hypercarem z francuską drużyną Duqueine, będzie w stanie walczyć z najlepszymi w tej kategorii? Odpowiedź z odległości 1 km od Kataru, sobota, 812 marca.
CZYTAJ TAKŻE > Nowa zmiana w programie Prologu WEC
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)