Zarejestrowany dla 24 godziny Le Mans z Oak Racing na Oak Pescarolo-Judd LM P1, którym dzielił się z Guillaume Moreau i Pierrem Raguesem, Tiago Monteiro ledwo ma czas na oddychanie u siebie w Portugalii, że musi wkrótce przejąć zarządzanie Czechami i Brnem torze, na którym w najbliższy weekend będzie brał udział w piątej rundzie WTCC. „ Mam dwa dni na naładowanie akumulatorów i odzyskanie sił w gronie rodziny. W najbliższy weekend zasiądę za kierownicą Sunred Seat Leon. Ostatnie tygodnie były ciężkie, ale było warto ".
Być może nie byłby tego zdania, widząc wyniki 24-godzinnego wyścigu, podczas którego jego samochód miał trudne do rozwiązania problemy ze sterowaniem, co zmusiło całą trójkę do wycofania się w nocy po spędzeniu wielu godzin w pudełku w celu rozwiązania problemu. „ Zespół wykonał niesamowitą robotę, dokładając wszelkich starań, aby utrzymać nas na właściwej drodze. Jednak pod koniec mojego stażu zrozumieliśmy, że dalsze utrzymywanie się w tej roli jest zbyt niebezpieczne. Niezależnie od wyniku tego wydarzenia, uczestniczenie z tym zespołem w 79. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans było przyjemnością i zaszczytem. To był męczący tydzień, ale ludzka przygoda była bardzo interesująca i praca z OAK Racing to prawdziwa przyjemność – zwierzył się.
Pełny raport z 24-godzinnego wyścigu Le Mans (42 strony) znajdziesz w wyjątkowym wydaniu, dostępnym w sprzedaży od środy we wszystkich kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)