Toyota poprawia benchmark podczas prologu na Monza

Nicolas Lapierre ustanowił najlepszy czas w prologu WEC na torze Monza za kierownicą Toyoty z numerem 8, wyprzedzając siostrzany samochód z numerem 7. Porsche 919 Hybrids jest opóźnione o ponad sekundę.

opublikowany 02/04/2017 à 17:42

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Toyota poprawia benchmark podczas prologu na Monza

Toyota a gardé la main sur la feuille des chronos au Prologue du WEC w Monzy (Włochy). Mikołaj Lapierre ustanowił najlepszy czas w testach dzisiejszego popołudnia, pokonując okrążenie w 1:30'547 za kierownicą Toyoty z numerem 8, podczas gdy siostrzany samochód z numerem 7 był o 9 dziesiątych straty z Kamui Kobayashi który dobiegł nieco ponad dziesiątą sekundy za czasem swojego kolegi z drużyny Mike'a Conwaya przeprowadzono pierwszego dnia.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Porsche 919 Hybrid finissent à plus d’une seconde de la première Toyota. Neel Jani et Earl Bamber auront réalisé les meilleurs temps des 919 Hybrid lors de la séance de nuit disputée hier soir.

W LMP2 jest to Ho-Pin Tung, który tego popołudnia był najszybszy za kierownicą Jackie Chan DC Racing Oreca 07 z numerem 38, uzyskał czas 1'36''448. Chińczycy ustanowili trzeci czas w tej kategorii, prawie 3 dziesiąte wyniku ustanowionego przez Matthieu Vaxivière’a na motocyklu nr 4 w TDS Racing, czyli o 28 tysięcznych przewagi nad Vaillante Rebellion nr 16 Bruno Senny. Nelson Panciatici umieściłAlpine A470 z numerem 35 w pierwszej piątce, tuż za numerem 26 w G-Drive Racing prowadzonym przez Romana Rusinova.

Porsche pozostaje punktem odniesienia w GTE

Czas 1'47''379 osiągnięty przez Michaela Christensena w Porsche 911 RSR nr 92 podczas pierwszej sesji nie został pobity. Frédéric Makowiecki z numerem 91 podąża za jedną dziesiątą przed Fordami GT Harry'ego Tincknella i Oliviera Pla, którzy zaatakowali podczas ostatniej sesji. Pierwsze miejsce zajął James Calado Ferrari ponad 8 dziesiątych wartości odniesienia. TO Aston Martin Vantage V8 jest o ponad sekundę dalej. Miguel Molina pozostał najszybszy w GTE Am z czasem 1'49''843 w Ferrari nr 54 Spirit of Race. tego popołudnia najszybszy był Keita Sawa, który dobiegł ponad 4 dziesiąte za Ferrari Clearwater Racing z numerem 61.

Zapoznaj się z relacją z prologu WEC w Monzy, sporządzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze 2108 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz