Toyota dominuje w pierwszym wolnym treningu w Le Mans

Toyota Gazoo Racing, High Class Racing i Aston Martin objęły prowadzenie podczas pierwszej wolnej sesji treningowej przed 24-godzinnym wyścigiem Le Mans 2020, która odbyła się za zamkniętymi drzwiami i pod słońcem Sarthe.

opublikowany 17/09/2020 à 13:04

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Toyota dominuje w pierwszym wolnym treningu w Le Mans

Nic dziwnego, że Toyota Wyścigi Gazoo objął prowadzenie w pierwszej trzygodzinnej sesji jazdy edycji 2020 24 godziny Le Mans.

Trio nr 050 TS7 Hybrid, lidera mistrzostw, składa się z: Mike'a Conwaya, Kamui Kobayashi i José Maria Lopez szybko awansowali na czołową pozycję, ustanawiając pierwszy rekord w czasie 3’22″280, ponad sześć dziesiątych przewagi nad siostrzanym samochodem nr 8 Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima et Brendon Hartley.

Ten ostatni podkręca tempo na pół godziny od zakończenia sesji w 3’21”951 wcześniej Nakajima obniża czas jedynie w 3’21”656. Wystarczająco, aby ostatecznie pokonać Kamui Kobayashiego na 7. miejscu i drugim z czasem 3:21”990.

Następnie dwa Rebellion R13 nr 1 Menezes – Nato – Senna i nr 3 Dumas – Delétraz – Berthon oraz Enso CLM P1/01 nr 4 – ByKolles Racing of Dillmann – Spengler – Webb.

W LM P2, jeśli nr 07 Oreca 29 – Racing Team Nederland Nycka de Vriesa – Giedo van der Garde – Frits van Eerd dominował przez długi czas, Kenta Yamashita, protegowany Toyoty, wyróżnił się w ciągu ostatnich dwudziestu minut podniesieniem Oreca 07 n°33 – High Class Racing prowadzi w kategorii z czasem 3’29”873.

La Oreca néerlandaise, arrêtée dans les virages Porsche en toute fin de séance, termine 2e devant la Oreca 07 n°38 – JOTA Sport d’Antonio Felix da Costa – Anthony Davidson – Roberto Gonzalez.

Aston Martin dominuje w GTE

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Aston Martin Vantage okazali się najszybsi w GTE Pro dzięki nr 97 Alex Lynn – Maxime Martin – Harry Tincknell dominuje w 3’53″930, przed numerem 95 duńskiego pociągu Marco Sorensen – Nicki Thiim, wspieranego w Le Mans przez Richarda Westbrooka.

Obaj podążają Ferrari – AF Corse nr 51 z Calado – Pier Guidi – Serra, zwycięzcy w 2019 r. w GTE Pro i nr 71 z Bird – Rigon – Molina, nr 82 – Risi Competizione francuskiej załogi Sébastien Bourdais – Olivier Pla – Jules Gounon i nr 63 – WeatherTech Racing of Vilander – MacNeil – Segal.

Dwa oficjalne Porsche 911 RSR nie wydawały się zwiększać tempa, plasując się na końcu stawki GTE Pro, ponad 3 cale za czołowym Astonem Martinem.

Aston Martin dominował także w GTE Am z Vantagem nr 98 Rossa Gunna, który wspiera Paula Dalla Lanę i Augusto Farfusa w Aston Martin Racingi autor okrążenia w czasie 3’55”484. Ferrari 488 GTE nr 72 – HubAuto Racing of Chen – Blomqvist – Gomes i nr 70 – MR Racing / Car Guy of Takeshi Kimura – Vincent Abril – Kei Cozzolino.

Podczas sesji wywieszono kilka stref spowolnienia i żółte flagi, a także czerwoną flagę na 1 godzinę 11 przed końcem po niewielkim zjechaniu z toru Steve'a Brooksa (Porsche 911 RSR nr 89 – Team Project1) na poziomie Indianapolis.

Drugi trening wolny rozpocznie się o godzinie 2:14 i potrwa trzy godziny, przed pojedynczą sesją kwalifikacyjną trwającą od 17:15 do 18:XNUMX, podczas której wyłonione zostanie sześć samochodów w każdej kategorii, które zakwalifikują się do organizowanego jutro Hyperpole.

Czwartek zakończy się nocną, bezpłatną sesją treningową od 20:XNUMX do północy.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz