Toyota kontynuuje, Rebellion i Porsche odpuszczają w połowie wyścigu

Toyota Gazoo Racing pozostaje mocno zakotwiczona na czele 8-godzinnego wyścigu w Bahrajnie na półmetku. Porsche odpuściło nieco w GTE Pro.

opublikowany 14/12/2019 à 17:19

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Toyota kontynuuje, Rebellion i Porsche odpuszczają w połowie wyścigu

Les deux Toyota TS050 Hybrid du Toyota Gazoo Racing nadal prowadzą peleton na półmetku 8-godzinnego wyścigu w Bahrajnie.

Wewnętrzna hierarchia japońskiej drużyny nie uległa zmianie od samego początku, począwszy od 7 Mike'a Conwaya - Kamui Kobayashi – José Maria Lopez, który natychmiast przejął kontrolę nad wydarzeniem po kontakcie pomiędzy Ginetta G60-LT-P1 n°5 – Team LNT i Rebellion R13 n°1 – Rebellion Racing, prowadzi o ponad minutę n°8 Sébastien Buemi - Brendon Hartley - Kazuki Nakajima.

Należy pamiętać, że Buemi stracił kilka pozycji w zakręcie nr 2, będąc ofiarą boczną wypadku pomiędzy Ginetta nr 5 a R13 nr 1.

Głównym wydarzeniem wyścigu od dwóch godzin biegu był powrót do boksów R13 nr 1 po problemie ze skrzynią biegów, który unieruchomił szwajcarskiego LM P1 na ponad pięć minut w pudełku.

Od tego czasu to Ginetta z numerem 5 jest na trzecim stopniu podium, ale ma ponad trzy okrążenia straty do dwóch Toyot TS050.

W niezgodzie

Si en LM P1, les Toyota possèdent une bonne avance, le suspense reste entier en GTE Pro, même si Porsche semble avoir baissé pavillon. La lutte pour la victoire opposait jusqu’il y a peu la quasi totalité du peloton de la catégorie, mais les deux Porsche 911 RSR officielles ont été retardées par des ennuis mécaniques, dont une crevaison pour la n°91 de Bruni – Lietz.

Zgodnie z nieco niecodzienną strategią,Aston Martin Vantage GT3 nr 95 Marco Sorensena i Nicki Thiima obecnie dominuje w rankingach, wyprzedzając obu Ferrari 488 nr 71 i nr 51 – AF Corse. Porsche z numerem 91 spadło na dwa okrążenia, podobnie jak Porsche z numerem 92 w Estre – Christensen.

United Autosports kontynuuje samotne prowadzenie w LM P2, z numerem 07 Oreca 22 w di Resta – Albuquerque – Hanson, który jest ponad 50 cali przed numerem 07 Oreca 38 – JOTA Sport firmy Gonzalez – Davidson – Felix da Costa .

Jackie Chan DC Racing uzupełnia tymczasowe podium za kierownicą nr 07 Oreca 37 Aubry – Tung – Stevens, przedAlpine A470 nr 36 – Signatech Alpine przez Laurenta – Negrao – Wścieka się.

Porsche 911 RSR nr 57 – Team Project1 z dziesięciu Voorde – Keating – Bleekemolen dominuje w kategorii GTE Am przed Aston Martinem Vantage – Aston Martin Racing nr 98 z Gunn – Turner – Dalla Lana.

Krótko przed połową trasy, po zboczeniu z trajektorii Porsche 911 RSR nr 88 Dempsey-Proton Racing, wypuszczono żółty Full Course Yellow.

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz