Świat różnic. W Portimão, na drugiej sesji kwalifikacyjnej sezonu w WEC, Toyota a infligé une déroute à la concurrence en reléguant ses adversaires à près d’une seconde et demie. D’autant plus surprenant que Ferrari, w pierwszym rzędzie ścigających, zajął pole position w 1000 mil Sebring na otwarcie ćwiczenia.
« Byliśmy bardzo zaskoczeni, bo najwyraźniej nie tego dała nam analiza Wolnej Praktyki, – ocenił Pascal Vasselon, dyrektor techniczny Toyota Gazoo Racing, późnym sobotnim popołudniem. Anomalią jest tak naprawdę Ferrari, ponieważ różnica w stosunku do pozostałych jest porównywalna z Sebringiem, z wyjątkiem Cadillaca, po którym spodziewaliśmy się trudności ze względu na brak doświadczenia na tym torze. »
Taką różnicę można przede wszystkim wytłumaczyć zupełnie odmiennymi strategiami oponowymi obu producentów. „ Zdecydowaliśmy się zakwalifikować na oponach średnich przeciwko oponom miękkim w Toyocie » ujawnił nam rozmówcę z klanu włoskiego.
Zbiórka o 13:6 (we Francji) na rozpoczęcie XNUMX-godzinnego wyścigu w Portimão.
CZYTAJ TAKŻE > Portimão – Dlaczego Toyota powinna uważać na Ferrari w wyścigu
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)