Toyota utrzymuje kontrolę w Prologu

Po nocnej sesji japoński producent nadal beztrosko dominuje w Prologu WEC.

opublikowany 07/04/2018 à 09:30

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Toyota utrzymuje kontrolę w Prologu

La séance nocturne, à laquelle tous les concurrents n’ont pas participé, s’est achevée à 9h ce matin. Toyota est toujours largement en tête du Prologue du WEC, numer 8 ukończył okrążenie w czasie 1:32”662. Nr 7, który następuje w 1”9 i któremu zlecono przeprowadzenie symulacjiWytrzymałośćprzejechał ponad 630 okrążeń. Jest to zatem drugi najczęstszy samochód na torze poAston Martin Vantage AMR #95, któremu przypisano ponad 650 okrążeń.

BR1-AER nr 11 SMP Racing i Rebellion R13 spadły do ​​4"3, podczas gdy czołową piątą pozycję uzupełnia drugi BR1, który wyprzedza Enso CLM P1/01 ByKolles Racing (+5"1 ), DragonSpeed ​​BR1-Gibson (+5”6) i dwie Ginetta G60-LT-P1, w odległości 5”9 i 7”2 od odniesienia.

DragonSpeed ​​​​Oreca 07 pozostaje na szczycie LM P2 dzięki czasowi 1:40"771 i wyprzedza 07 z TDS Racing,Alpine Signatecha A470 Alpine oraz Dallara P217 z Team Racing Nederland.

W GTLM, Porsche n°91 de Bruni-Lietz pointe au sommet de la hiérarchie devant la voiture sœur et les deux Ford GT. Les Aston Martin et les deux BMW M8 GTE sont à 2 »0 de la meilleure 911 RSR.

Wreszcie, w samym środku peletonu GTE Pro, znajdujemy Porsche 911 RSR Gulf Racing UK, najszybszego z klanu GTE Am.

Prolog zakończy się dzisiaj o 16:XNUMX, na zakończenie dnia otwartego – i bezpłatnego – dla publiczności.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz